flisa Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Fikk ikke du opp en drop-down liste som gikk fra 10 og oppover - til i allefall 90, såvidt jeg husker? I alle fall: Jeg mener det sto at man hadde mer mannlige hormoner hvis ringfinger er lenger enn pekefinger. Det sto i en avis for en stund siden at det var overvekt av kvinnelige idrettsutøvere som hadde det forholdet. Så jeg er helt og fullt KVINNE! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 jo - den begynte på 10 - men mine fingre er jo bare 7 cm. Jeg gjentar Flisa: Det er ikke centimeter som er enheten her Millimeter. Da har du 70mm lange fingre. Nå skjønte du kanskje mine sarkasmer ang. om hvorvidt logikkdelen gikk bra? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg gjentar Flisa: Det er ikke centimeter som er enheten her Millimeter. Da har du 70mm lange fingre. Nå skjønte du kanskje mine sarkasmer ang. om hvorvidt logikkdelen gikk bra? ;-) gudameg -hvordan kunne jeg gjette det? hvor mange har 10 millimeter lange fingre da? hehe Jeg tror jeg er logisk. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 gudameg -hvordan kunne jeg gjette det? hvor mange har 10 millimeter lange fingre da? hehe Jeg tror jeg er logisk. Tjihi ;-) Skjønner poenget ditt...men du leste nok ikke instruksjonene så godt,- og det tyder vel på mannehjerne,- så da er du like langt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.