Gå til innhold

Mannehjerne eller kvinnehjerne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke du opp en drop-down liste som gikk fra 10 og oppover - til i allefall 90, såvidt jeg husker?

I alle fall: Jeg mener det sto at man hadde mer mannlige hormoner hvis ringfinger er lenger enn pekefinger. Det sto i en avis for en stund siden at det var overvekt av kvinnelige idrettsutøvere som hadde det forholdet.

Så jeg er helt og fullt KVINNE! :)

Skrevet

jo - den begynte på 10 - men mine fingre er jo bare 7 cm.

Jeg gjentar Flisa: Det er ikke centimeter som er enheten her :)

Millimeter. Da har du 70mm lange fingre.

Nå skjønte du kanskje mine sarkasmer ang. om hvorvidt logikkdelen gikk bra? ;-)

Skrevet

Jeg gjentar Flisa: Det er ikke centimeter som er enheten her :)

Millimeter. Da har du 70mm lange fingre.

Nå skjønte du kanskje mine sarkasmer ang. om hvorvidt logikkdelen gikk bra? ;-)

gudameg -hvordan kunne jeg gjette det? hvor mange har 10 millimeter lange fingre da? hehe

Jeg tror jeg er logisk.

Skrevet

gudameg -hvordan kunne jeg gjette det? hvor mange har 10 millimeter lange fingre da? hehe

Jeg tror jeg er logisk.

Tjihi ;-)

Skjønner poenget ditt...men du leste nok ikke instruksjonene så godt,- og det tyder vel på mannehjerne,- så da er du like langt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...