Gå til innhold

Noen som kan interiør, skal pusse opp vindfanget?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som kan hjelpe?
Skrevet

Vi har et lite vindfang som vi skal pusse opp, men vet ikke helt hva vi skal gjøre.

Er det noen som har noen gode tips til hva vi kan gjøre med veggene, og hva vi kan ha på gulvet? Evnt. farger?

Stilen vår er moderne, og til dels minimalistisk.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Puss opp i samme stil og farger som det er i gangen ellers, det gir et fint helhetsinntrykk når en kommer inn utenfra.

Hilsen

ostepop1365380989
Skrevet

Jeg synes dere bør pusse det opp slik at det står i stil til slik dere har det ellers i huset. Det blir rart hvis dere for eksempel legger panelplater og så har dere miljøstrier eller tapet over alt ellers. Det er iallefall min mening.

Personlig ville nok jeg kjøpt en miljøstrie og malt i en lys farge (kanskje dis) og så ville jeg lagt mørke grå fliser med kabler i på gulvet. Jeg ville også gjort det samme i gangen/hallen innenfor.

Lykke til!

mvh

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg syns det er litt vannskelig og kommentere og komme med forslag når jeg ikke har sett gangen.

Om du skal ha panel i taket, blir det veldig fint og male det i 80blank. Det blir sånn høyglanset. Vi har gjort det. Passer perfekt til resten av huset, (har det i stuen/kjøkkenet også). Vi har mye downlights, stål og høyglanset sort kjøkken.

Gulvet ville jeg i en gang flislagt, gjerne litt mørke fliser, men ikke slike teracotta fliser, det er helt på tryne, og passer til veldig lite. (Min mening da) Vi har valg noen fliser som går i bruntoner. Natursten er selvsagt også veldigflott.

Om du vil tapesere gangen, MÅ du huske og lakkere tapeten etterpå, matt lakk, det syns ikke. Men det er ett slitasjerom, så det lønner seg absolutt.

Ja, som sagt ikke lett og komme med forslag, når man ikke har en ide om hvordan og hvor stort det er etc.

Vennlig hilsen

Gjest ferskentre
Skrevet

Siden det er lite, burde det være lyst. Jeg ville hatt lys grå fliser på gulvet og panel på veggene som jeg ville malt med helt blank maling. Lett å vaske! Fargevalget mitt ville vært en hvit nyance med litt beige i.

Skrevet

Ville hatt på panelplater og malt dem. Men siden jeg hater blanke malingsflater og synes det er vulgært så hadde jeg valgt silkematt glans 15. Den er fortsatt helt grei å vaske.

På gulvet ville jeg hatt varmekabler og fliser. Flisene må være flammete i farge-overflaten slik at dem gjemmer sand, støv og skitt.

Ha et stort fint speil på veggen med svart ramme og veggen bør være lys farge som harmonerer med resten av hallen/stuen.

Ha noen svarte knaggrekker på motsatt vegg som kan ta noen av de mest brukte jakkene. Og en skohylle til de daglige skoa.

Ser du har fått mange forslag og kan ikke tenke meg at dette blir noe lettere for deg med å bestemme.

Smak og behag vet du..

Skrevet

Kle veggene med utenlandske aviser , revet og på kryss og tvers -og lakk den. Så velger du sort smijern i lampe, knagger, en stol kanskje etc.

Hvorfor være som alle andre? :=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...