Gå til innhold

Operere tromhinna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått ørebetennelse for 2 gang på 2 mnd og det var hull i tromhinna.Legen sa at vist hullet ikke var grodd innen 3 mnd så må jeg operere det.Hvordan foregår dette? Noen som veit noe om dette?

Skrevet

Hei. Jeg kan ikke beskrive operasjonen, men min sønn har gjort noe tilsvarende. De åpnet opp fra øreflipp til toppen av øret på baksiden av øret. Vil anta at du får en "ny" trommehinne. Det tar fra en halv time til flere timer. Kommer ant på om de oppdager andre ting underveis. Jeg satt dritt engstelig å ventet min sønn tilbake..de sa det skulle ta ca en time og det gikk fem!! Men da hadde de altså sett at annet også måtte gjøres og tatt det der og da. Fint å slippe enda en operasjon, men for et mare det var å vente :( Det går nok fint skal du se :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...