Gå til innhold

Dustefirmaer!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Flate at det skal være så innihampen vannskelig og kunne nå en butikk per telefon da.

Snakker da om type kjeder som leftdal, elkjøp etc. Gidder ikke og sette meg i bilen med en syk sønn og kjøre rundt for og finne ut om di har det jeg trenger eller ikke. Tenkte jeg skulle ta ringerunden først, men her er det kun kundesenter telefonnr. og oppdrive.

Irritert hilsen fra meg.

ps. Innlegget var kun for og få ut litt irritasjon.

Skrevet

De har vel mer enn nok å gjøre i disse dagene da.

Temmelig vrient å svare telefonen når man er opptatt med å fikse bytting av varer & 'romjulssalget'.

Ta deg ei pære.

Gjest Underskrift
Skrevet

De har vel mer enn nok å gjøre i disse dagene da.

Temmelig vrient å svare telefonen når man er opptatt med å fikse bytting av varer & 'romjulssalget'.

Ta deg ei pære.

Problemet er vel heller at di ikke oppgir direktenr. til butikken.

Det var det jeg irriterte meg over.

Ta og spis din egen pære :o)

Skrevet

Problemet er vel heller at di ikke oppgir direktenr. til butikken.

Det var det jeg irriterte meg over.

Ta og spis din egen pære :o)

Det tror jeg faktisk er normalt.

Men Elkjøp & Lefdal har jo ett system som man får vite om butikkene har det på lager eller ikke.

Merkelig at du ikke fikk svar på det da iallefall.

Har spist min del pærer i dag :-)

Gjest Underskrift
Skrevet

Det tror jeg faktisk er normalt.

Men Elkjøp & Lefdal har jo ett system som man får vite om butikkene har det på lager eller ikke.

Merkelig at du ikke fikk svar på det da iallefall.

Har spist min del pærer i dag :-)

Sikkert jeg som ikke skjønner det, men jeg er nå mest glad i og prate med mennesker og ikke telefonsvarere...

Men uansett, det har ordnet seg, men da ble ikke salget for di overnevnte butikkene, men det må di nok regne med når man ikke har di tilgjengelig på telefon.

Pærer er godt det ;o)

Jeg får ta en appelsin jeg da, i mangel på noe annet :o)

Gjest ikke for å være frekk
Skrevet

Jeg MÅ bare kommentere at når man snakker om "de" som i "noen andre" staves det IKKE "di"!!! Det skrives DE!

Det er så irriterende å lese innlegg med slike feil, så jeg måtte bare si ifra :) Sier ikke at jeg er feilfri selv, på langt nær. Men akkurat dette er vel noe de fleste bør kunne lære seg :)

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg MÅ bare kommentere at når man snakker om "de" som i "noen andre" staves det IKKE "di"!!! Det skrives DE!

Det er så irriterende å lese innlegg med slike feil, så jeg måtte bare si ifra :) Sier ikke at jeg er feilfri selv, på langt nær. Men akkurat dette er vel noe de fleste bør kunne lære seg :)

Og jeg er lei av slike innlegg som du skriver nå.

Jeg syns forumet burde være for alle, med eller uten skrivefeil.

Da burde heller sånne som deg, som ikke engang klarer og skriveunder, bli ekskludert ;o)

Dust!!!

Jeg gidder ikke bry meg, du får sitte og irritere deg grønn, for jeg bryr meg ikke.

Gjest Underskrift
Skrevet

Vet du, jeg kom på en ting.

Jeg syns det er frekk du er. Frekk fordi du ikke skriver under. Frekk fordi du utmerket skjønte hva jeg skrev.

Æsj, så klarte du og få meg til og irritere meg over det. :-(

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg kan irritere meg over skrivefeil, men det som irriterer meg aller mest, det er når folk ikke tør å skrive under med sine egentlige nick når de skal være spydige. Selv pleier jeg heller å holde kjeft om jeg ikke kan stå for det jeg har lyst til å si.

Skrevet

Sikkert jeg som ikke skjønner det, men jeg er nå mest glad i og prate med mennesker og ikke telefonsvarere...

Men uansett, det har ordnet seg, men da ble ikke salget for di overnevnte butikkene, men det må di nok regne med når man ikke har di tilgjengelig på telefon.

Pærer er godt det ;o)

Jeg får ta en appelsin jeg da, i mangel på noe annet :o)

Er det slutt på kamelene?(!!)

Skrevet

Skriv for hånd og send flg telefaks:

Sendingen er feil, ring oss snarest!! Ingen tar telefonen hos dere!! Tlf xxxxxxxx

Når de ringer deg, så si: "Nei da må du ha ringt feil. Men jobber du hos Lefdahl? Har dere den saftkokeren som står i annonsen i dag?

Skrevet

Pærer, epler, appelsiner i mangel av noe annet.....

"Er det slutt på kamelene?(!!)"

*ler så tårene triller*

Gjest handle på nett
Skrevet

Men du har jo tilgang til internett? De fleste av disse store butikkjedene har websider som er nogenlunde oppdatert på varebeholdningen.

Gjest Underskrift
Skrevet

Gikk tom, dessverre. Ingen kameler og oppdrive før i slutten av januar :o)

Gjest ikke for å være frekk
Skrevet

Jeg kan irritere meg over skrivefeil, men det som irriterer meg aller mest, det er når folk ikke tør å skrive under med sine egentlige nick når de skal være spydige. Selv pleier jeg heller å holde kjeft om jeg ikke kan stå for det jeg har lyst til å si.

Jeg har ikke noe fast nick her! Dropper innom i ny og ne og underskriver stort sett med forskjellig nick hver gang. Har ikke funnet noe som passer meg i lengden ;)

Så det er ikke av feighet, det er rett og slett fordi jeg ikke har noe fast nick :)

De gangene folk har påpekt ganske grunnleggende feil i mine skriblerier, har jeg satt pris på det. Var som sagt ikke vondt ment, tenkte bare jeg kunne påpeke det slik at du ble klar over det. Så velger du jo selv om du vil fortsette å skrive feil eller ikke :)

Godt nytt år!

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har ikke noe fast nick her! Dropper innom i ny og ne og underskriver stort sett med forskjellig nick hver gang. Har ikke funnet noe som passer meg i lengden ;)

Så det er ikke av feighet, det er rett og slett fordi jeg ikke har noe fast nick :)

De gangene folk har påpekt ganske grunnleggende feil i mine skriblerier, har jeg satt pris på det. Var som sagt ikke vondt ment, tenkte bare jeg kunne påpeke det slik at du ble klar over det. Så velger du jo selv om du vil fortsette å skrive feil eller ikke :)

Godt nytt år!

"Så velger du jo selv om du vil fortsette å skrive feil eller ikke"

Det er ikke jeg som var trådstarter, da ;)

Jeg er helt enig i at det kan være irriterende med skrivefeil, som sagt. Men når du skriver under med et nick som du bruker nå, så ser man helt klart at nicket kun er for denne anledningen, og det er lett å tro at du er en mer eller mindre fast bruker, som ikke tør å skrive under med rett nick. Om du ikke er det, så får du finne deg et, det er sikkert slitsomt å finne på nytt nick hver gang ;)

Godt nyttår til deg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...