Gå til innhold

Åpningstid Oslo City i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de har åpent til 22 som vanlige hverdager?

Hjemmesiden sier følgende:

Hverdager 10-22

Lørdager 10-20

3., 10. og 17 Desember

Søndagsåpent 14-20

24.12 Julaften

(søndag) Stengt

25. og 26.12

(1. og 2. juledag) Stengt

31.12 Nyttårsaften Stengt

Ingen info ang i dag, det bør vel bety åpent til 22, men de fleste andre har kortere åpningstider i romjula.

Skrevet

Dagen i dag er intet spesiell. :)

Neida, det er vel en fredag som de fleste fredager, bortsett fra at det er romjul og de fleste butikker har reduserte åpningstider i denne tida.

Skrevet

Jeg har nettopp vært der og det er åpen til 22.00.

Har handlet nyttårsaften-kjole til eldstedatteren og det var det verste marerittet jeg har vært med på på lenge.

Skrevet

Jeg har nettopp vært der og det er åpen til 22.00.

Har handlet nyttårsaften-kjole til eldstedatteren og det var det verste marerittet jeg har vært med på på lenge.

Thank you!

Men var det altfor mye folk og helt kaotisk? Da er det ikke sikkert jeg orker ta turen. Eller kanskje det roer seg litt nå som klokka har bikka åtte..

Skrevet

Thank you!

Men var det altfor mye folk og helt kaotisk? Da er det ikke sikkert jeg orker ta turen. Eller kanskje det roer seg litt nå som klokka har bikka åtte..

Det var en del folk, men det var ikke det verste. Det verste var å finne kjole og sko til en (snart) 16 åring som vet akkurat hva hun vil ha og som skal på sin første ordentlige nyttårsfest. De minste størrelsene var utsolgt og det var ikke lett, men hun ble førnøyd til slutt og nå skulle hun ta solarium.

Jeg derimot er sliten i ryggen;)

Skrevet

Neida, det er vel en fredag som de fleste fredager, bortsett fra at det er romjul og de fleste butikker har reduserte åpningstider i denne tida.

"de fleste butikker har reduserte åpningstider i denne tida"

Åh? Det har nemlig ingen av de jeg har vært i de siste dagene.

Skrevet

Det var en del folk, men det var ikke det verste. Det verste var å finne kjole og sko til en (snart) 16 åring som vet akkurat hva hun vil ha og som skal på sin første ordentlige nyttårsfest. De minste størrelsene var utsolgt og det var ikke lett, men hun ble førnøyd til slutt og nå skulle hun ta solarium.

Jeg derimot er sliten i ryggen;)

Sånn mareritt ja :) Tenker det ikke er drømmeshoppingturen nei. Jeg har i grunn nok med å finne noe til meg selv.

Men jeg tok turen ned og fant drømmebuksa jeg har lett lenge etter. Ikke at jeg visste hvordan den skulle se ut, men når jeg fant den så visste jeg det med en gang. Så jeg hadde en kjekk handletur :)

Skrevet

"de fleste butikker har reduserte åpningstider i denne tida"

Åh? Det har nemlig ingen av de jeg har vært i de siste dagene.

Her jeg ferdes stenger mange butikker en time eller tre tidligere enn vanlig, og trikker og t-baner har reduserte avganger. Men dette er sikkert forskjellig fra sted til sted.

Skrevet

Sånn mareritt ja :) Tenker det ikke er drømmeshoppingturen nei. Jeg har i grunn nok med å finne noe til meg selv.

Men jeg tok turen ned og fant drømmebuksa jeg har lett lenge etter. Ikke at jeg visste hvordan den skulle se ut, men når jeg fant den så visste jeg det med en gang. Så jeg hadde en kjekk handletur :)

Så bra. Var det fremdeles mye folk der?

Jeg gidder ikke å handle klær til meg selv før julekiloene er borte vekk;)

Skrevet

Så bra. Var det fremdeles mye folk der?

Jeg gidder ikke å handle klær til meg selv før julekiloene er borte vekk;)

Det var faktisk ikke mye folk. Ikke kø verken i prøverom eller kasse. Buksa var en smule trang ja, men den skal passe perfekt om litt har jeg bestemt meg for ;)

Skrevet

Det var faktisk ikke mye folk. Ikke kø verken i prøverom eller kasse. Buksa var en smule trang ja, men den skal passe perfekt om litt har jeg bestemt meg for ;)

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...