Gå til innhold

Strawberrynet- feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til å bestille makeup fra Strawberrynet, Noen andre som har problem?

Skrevet

Se sender ikke varer for tida.

Etter de nye tollreglene for hva som kan fraktes med fly, får de ikke lenger lov til å sende kosmetikk og parfyme.

Men jeg tror de skal finne nye transportmuligheter over nyttår. Det sto i hvert fall på siden deres for et par uker siden.

Skrevet

Se sender ikke varer for tida.

Etter de nye tollreglene for hva som kan fraktes med fly, får de ikke lenger lov til å sende kosmetikk og parfyme.

Men jeg tror de skal finne nye transportmuligheter over nyttår. Det sto i hvert fall på siden deres for et par uker siden.

Ser at de har lagt ut melding om vanskeligheter med siden nå. På grunn av jordskjelv i Asia. Da ordner det seg nok med bestilling av makeup ganske snart. Det var jo bare parfyme, edt og edp de ikke kunne sende lengre,

Skrevet

Ser at de har lagt ut melding om vanskeligheter med siden nå. På grunn av jordskjelv i Asia. Da ordner det seg nok med bestilling av makeup ganske snart. Det var jo bare parfyme, edt og edp de ikke kunne sende lengre,

Hva søren er edt og edp ?

Skrevet

Hva søren er edt og edp ?

Forkortelser for eau de toilette og eau de parfum. Jeg trodde det var vanlige forkortelser?

Skrevet

Forkortelser for eau de toilette og eau de parfum. Jeg trodde det var vanlige forkortelser?

Har aldri hørt at man trengte å forkorte det jeg -så snakker jeg sjeldent om sånne ting også da - hehe

Skrevet

er det fra hong kong de sender, mener å huske det..

Skrevet

er det fra hong kong de sender, mener å huske det..

Ja de sender fra Hong Kong.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...