Osiris Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg får ikke til å bestille makeup fra Strawberrynet, Noen andre som har problem? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Se sender ikke varer for tida. Etter de nye tollreglene for hva som kan fraktes med fly, får de ikke lenger lov til å sende kosmetikk og parfyme. Men jeg tror de skal finne nye transportmuligheter over nyttår. Det sto i hvert fall på siden deres for et par uker siden. 0 Siter
Osiris Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Se sender ikke varer for tida. Etter de nye tollreglene for hva som kan fraktes med fly, får de ikke lenger lov til å sende kosmetikk og parfyme. Men jeg tror de skal finne nye transportmuligheter over nyttår. Det sto i hvert fall på siden deres for et par uker siden. Ser at de har lagt ut melding om vanskeligheter med siden nå. På grunn av jordskjelv i Asia. Da ordner det seg nok med bestilling av makeup ganske snart. Det var jo bare parfyme, edt og edp de ikke kunne sende lengre, 0 Siter
flisa Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Ser at de har lagt ut melding om vanskeligheter med siden nå. På grunn av jordskjelv i Asia. Da ordner det seg nok med bestilling av makeup ganske snart. Det var jo bare parfyme, edt og edp de ikke kunne sende lengre, Hva søren er edt og edp ? 0 Siter
Soria Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hva søren er edt og edp ? eau de toilette og eau de perfume 0 Siter
flisa Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 eau de toilette og eau de perfume Gud hva du kan! 0 Siter
Osiris Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Hva søren er edt og edp ? Forkortelser for eau de toilette og eau de parfum. Jeg trodde det var vanlige forkortelser? 0 Siter
flisa Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Forkortelser for eau de toilette og eau de parfum. Jeg trodde det var vanlige forkortelser? Har aldri hørt at man trengte å forkorte det jeg -så snakker jeg sjeldent om sånne ting også da - hehe 0 Siter
thinkerbell Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Ser at de har lagt ut melding om vanskeligheter med siden nå. På grunn av jordskjelv i Asia. Da ordner det seg nok med bestilling av makeup ganske snart. Det var jo bare parfyme, edt og edp de ikke kunne sende lengre, er det fra hong kong de sender, mener å huske det.. 0 Siter
Osiris Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 er det fra hong kong de sender, mener å huske det.. Ja de sender fra Hong Kong. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.