Gå til innhold

Velge teksting på DVD-film

Anbefalte innlegg

Gjest irritert filmtitter
Skrevet

Har fått lånt meg en film - Tre Konger -

Men jeg får ikke til tekstingen.

Det står en hel rekke språk denne er tekstet på, men får bare opp noen få alternativer, men altså ikke norsk, selv om det står på coveret at den skal være det, inkludert svenk, dansk, finsk osv.

Det samme gjelder når jeg går inn på menyen på DVD-spilleren.

Eieren av filmen hevder å ha sett den selv med norsk teksting på sin DVD-spiller.

Er dette en innstilingssak eller?

Er litt grønn på dette, da jeg ikke ser film så ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du får opp flere tekstmuligheter vet du hvordan du finner tekstene.

Men ofte må du bla deg fram en side til for å finne tekstene som ikke vises på det første skjermbildet, og tegnet for sideskiftet kan variere veldig.

Sannsynligvis er det en pillignende sak, og den står gjerne nederst på siden.

Bla deg videre, og du vil finne den norske tekstmuligheten.

Gjest irritert filmtitter
Skrevet

Siden du får opp flere tekstmuligheter vet du hvordan du finner tekstene.

Men ofte må du bla deg fram en side til for å finne tekstene som ikke vises på det første skjermbildet, og tegnet for sideskiftet kan variere veldig.

Sannsynligvis er det en pillignende sak, og den står gjerne nederst på siden.

Bla deg videre, og du vil finne den norske tekstmuligheten.

Øh...jo altså jeg kommer til neste side, står et stort NEXT der..men ingentng der annet enn en slags acess code ting.

Tror det har noe med et eller annet man kan gjøre på nettet, spill e.l.

Æsj, men jeg endte opp med å se filmen likevel da, med engelsk tekst. Og filmen var bra den :-)

Men, takk takk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...