Gjest lite stereoanlegg? Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg er også interessert i et rimelig stereoanlegg med god lyd. Har kikket på svarene til den som spurte lenger ned. Men jeg ønsker ett der jeg også kan koble til min platespiller (yepp - jeg har mange gamle LP'er som jeg gjerne vil kunne høre). Dessuten vil jeg gjerne at anlegget tar liten plass, og at høytalerne ikke er altfor store. Lyden må være god, men jeg spiller sjelden så veldig høyt (bor i blokk) så det er ikke nødvendig. Går det an å få et brukbart et til rundt 2000? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 For å kunne bruke platespiller må anlegget ha Phono-inngang. Vet ikke hvor vanlig det er lenger på de rimleige typene. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 For å kunne bruke platespiller må anlegget ha Phono-inngang. Vet ikke hvor vanlig det er lenger på de rimleige typene. Har ikke anlegget Phono-inngang, kan man bruke en RIAA-forforsterker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.