Gå til innhold

Er det noen som har prøvd å gå på skøyter på Bogstadvannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at Bogstadvannet er trygt og vi tenkte å gå på skøyter der hele familien i morgen. Er jo ikke skiføre, så hva annet kan man finne på?

Hadde dere gjort det?

Jeg er redd, men de andre synes jeg er pysete:(

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• Idéfix

6

• sheba

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er galskap mener jeg å stå på skøyter på islagt vann. Spesielt etter episodene tidligere i julen. Hvorfor kan dere ikke gå på gressbanen. Å dra med unger på noe slik mener jeg er uansvarlig! Spesielt med et bedre alternativ like i nærheten...

Skrevet

Ville ikke gått på skøyter på et vann uten at det hadde vært jevnt minusgrader i iallefall ei ukes tid. Og mange minus den aktuelle dagen.

Men vet ikke hvor dypt bogstadvannet er, trodde bare det var en gate jeg. ;)

Skrevet

Jeg har ikke peil på hvor Bogstadvannet er, men det har jo for søren vært mildt over hele landet, jo!

Uff, det hadde jeg ikke turt!

trenger hjelp nå!
Skrevet

Det er galskap mener jeg å stå på skøyter på islagt vann. Spesielt etter episodene tidligere i julen. Hvorfor kan dere ikke gå på gressbanen. Å dra med unger på noe slik mener jeg er uansvarlig! Spesielt med et bedre alternativ like i nærheten...

Ren og skjær galskap! Siste to dager har aviser og nyheter vist 2 dødsulykker på is med skøyter!

La det være- så lever dere til 2007 ringes inn!

Godt Nytt År!

Skrevet

Akkurat det sier jeg også, men så er det mannen min som sier at det krydde av folk på Bogstadvannet i går og at akkurat Bogstadvannet er trygt.

F.. heller når han har bestemt seg så......

Å, jeg blir så sint på den mannen innimellom.

Skrevet

Ville ikke gått på skøyter på et vann uten at det hadde vært jevnt minusgrader i iallefall ei ukes tid. Og mange minus den aktuelle dagen.

Men vet ikke hvor dypt bogstadvannet er, trodde bare det var en gate jeg. ;)

Hehe, ja, bogstadvannet er omkranset av butikker, og vi kjører gondol fra dør til dør ;) Det er jammen fint i hovedstaden.

Bogstadveien er en gate...

Skrevet

Hehe, ja, bogstadvannet er omkranset av butikker, og vi kjører gondol fra dør til dør ;) Det er jammen fint i hovedstaden.

Bogstadveien er en gate...

:)

Skrevet

Akkurat det sier jeg også, men så er det mannen min som sier at det krydde av folk på Bogstadvannet i går og at akkurat Bogstadvannet er trygt.

Ja, jeg kjørte forbi bogstadvannet for noen år siden, dagen før var det åpent vann enkelte steder, mens det dagen etter var is. Allerede den første dagen var folk på isen. Ikke stol på at mange folk gjør det noe lurere å forsøke...

Skrevet

Ren og skjær galskap! Siste to dager har aviser og nyheter vist 2 dødsulykker på is med skøyter!

La det være- så lever dere til 2007 ringes inn!

Godt Nytt År!

Jeg vet, jeg vet.

Jeg må lage et hel... av en annen verden her om jeg skal få viljen min.

Jeg har ikke lyst til å bli med i det hele tatt, men jeg føler at jeg må bli med for å passe på:(

Jeg har foreslått spikersuppa og Frogner stadion, men nei...

Skrevet

Jeg vet, jeg vet.

Jeg må lage et hel... av en annen verden her om jeg skal få viljen min.

Jeg har ikke lyst til å bli med i det hele tatt, men jeg føler at jeg må bli med for å passe på:(

Jeg har foreslått spikersuppa og Frogner stadion, men nei...

Hvorfor ikke Gressbanen?

Skrevet

Det står i Aftenposten i dag at det er livsfarlig å ferdes på vannene i Osloområdet.

Så det hadde jeg ikke gjort.

Skrevet

Det står i Aftenposten i dag at det er livsfarlig å ferdes på vannene i Osloområdet.

Så det hadde jeg ikke gjort.

Link?

Jeg må vise han.

Skrevet

Hvor ligger den da?

Ved holmendammen. I krysset holmenkollveien og stasjonsveien.

Skrevet

Det er jo ille om han er så sta at han ikke tar hensyn til din redsel. Så viktig er det vel ikke å gå der, vel?

Skrevet

Link?

Jeg må vise han.

Det står i papirutgaven som jeg leste for en time siden, se om du finner den på nettet :o)

Skrevet

Det er jo ille om han er så sta at han ikke tar hensyn til din redsel. Så viktig er det vel ikke å gå der, vel?

Ja, så sta er han faktisk.

En gang vi var i utlandet tok han med ungene (han holdt dem i hånden) ut på enden av ett bratt stup for å titte på den "vakre" utsikten.

Jeg fikk hysterisk anfall (mildt sagt) jeg gråt og gråt og så for meg at ungene skulle snuble og jeg var sikker på at dette ville ende med katastrofe.

Han bare lo av meg og synes jeg var hysterisk.

Vet du, jeg tror jeg tar med redningsvester i morgen, så får det se så tåpelig ut det bare vil.

Skrevet

Dere kan jo også sjekke om noen ishaller har frigåing.Er jo ikke så koselig som utendørs da, men et ok alternativ. Hadde ikke ville dratt til Bogstadvannet.

Skrevet

Ved holmendammen. I krysset holmenkollveien og stasjonsveien.

Jeg skal forslå det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...