Gå til innhold

Er det noen som har prøvd å gå på skøyter på Bogstadvannet?

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• Idéfix

6

• sheba

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skal forslå det.

Hvis han sier nei, ville jeg gjort følgende: Stapp ungene inn i bilen, og KJØR FRA mannen din. Finn på et helt annet sted å dra.

Fytte grisen, han oppfører seg som en drittsekk!

Skrevet

Hvis han sier nei, ville jeg gjort følgende: Stapp ungene inn i bilen, og KJØR FRA mannen din. Finn på et helt annet sted å dra.

Fytte grisen, han oppfører seg som en drittsekk!

Han har gitt seg. Det blir gressbanen. Har skrevet et nytt innlegg om det.

Han er nok ingen drikksekk akkurat(bare innimellom ;o)) Han er bare sikker på at vi er udødelig.

Skrevet

Jeg hadde _aldri_ blitt med! Har han et dødsønske...?

Jeg hadde satt foten ned så det holdt!!

Åsså i redningsvest,,,

Skrevet

Ja, så sta er han faktisk.

En gang vi var i utlandet tok han med ungene (han holdt dem i hånden) ut på enden av ett bratt stup for å titte på den "vakre" utsikten.

Jeg fikk hysterisk anfall (mildt sagt) jeg gråt og gråt og så for meg at ungene skulle snuble og jeg var sikker på at dette ville ende med katastrofe.

Han bare lo av meg og synes jeg var hysterisk.

Vet du, jeg tror jeg tar med redningsvester i morgen, så får det se så tåpelig ut det bare vil.

"En gang vi var i utlandet tok han med ungene (han holdt dem i hånden) ut på enden av ett bratt stup for å titte på den "vakre" utsikten.

Jeg fikk hysterisk anfall (mildt sagt) jeg gråt og gråt og så for meg at ungene skulle snuble og jeg var sikker på at dette ville ende med katastrofe. Han bare lo av meg og synes jeg var hysterisk."

Åå, det hørtes grusomt ut...

*høydeskrekk*

Skrevet

"En gang vi var i utlandet tok han med ungene (han holdt dem i hånden) ut på enden av ett bratt stup for å titte på den "vakre" utsikten.

Jeg fikk hysterisk anfall (mildt sagt) jeg gråt og gråt og så for meg at ungene skulle snuble og jeg var sikker på at dette ville ende med katastrofe. Han bare lo av meg og synes jeg var hysterisk."

Åå, det hørtes grusomt ut...

*høydeskrekk*

Det var helt jævlig.

Nå vet jeg ikke helt hvordan det er å ha et angstanfall, men jeg innbiller meg at det må være omtrent slik jeg hadde det akkurat da.

Skrevet

Det var helt jævlig.

Nå vet jeg ikke helt hvordan det er å ha et angstanfall, men jeg innbiller meg at det må være omtrent slik jeg hadde det akkurat da.

Uff ja...

Jeg har mange ganger hatt _mareritt_ om Vøringfossen og Prekestolen og sånn, at ungene ramler utfor og sånn - det er helt grusomt!

Det var ikke snilt av mannen din...

Skrevet

Det var helt jævlig.

Jo takk, min tok med seg babyen på tre uker i sklia på Frognerbadet. Da daua jeg.

Skrevet

Jo takk, min tok med seg babyen på tre uker i sklia på Frognerbadet. Da daua jeg.

Fy f.., da hadde jeg daua også;o)

Skrevet

Fy f.., da hadde jeg daua også;o)

De er ikke riktig kloke noen ganger. Jeg er helt overbevist jeg.

Gjest morentilfire
Skrevet

Tre uker !!?

Hadde han vært på kurs og lært om viktigheten av å holde hodet , etc?

Annen grunn til den tydelige mangel på elementær kunnskap om omsorg for nyfødte?

Helsevesen og barnevern vil være interessert i svaret ditt, for de må i økende grad ta stilling til skilte fedres krav om omsorgsønske for spebarn.

Skrevet

Tre uker !!?

Hadde han vært på kurs og lært om viktigheten av å holde hodet , etc?

Annen grunn til den tydelige mangel på elementær kunnskap om omsorg for nyfødte?

Helsevesen og barnevern vil være interessert i svaret ditt, for de må i økende grad ta stilling til skilte fedres krav om omsorgsønske for spebarn.

Helsevesen og barnevern er ikke så interessert i slike ting. Men de jeg har snakket med der, har bare vært mannfolk de også og synes kanskje at det var like tøft som faren..

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Nei ??????

Det finnes vel egenlig ikke noen alternativer i en by som Oslo.

Sitte hjemme, eller ta med seg hele familien å gå på skøyter på et vann med usikker is et par dager etter at det var en drukningsulykke på andre siden av byen, noen få dager etter Formo gikk gjennom isen og drukna.

Nei, jeg har vansker med å se alternativene i forhold til å finne på andre spennende ting du.

Tør jeg foreslå et besøk hos lege i stedet? Ikke nødvendigvis for hele familien.

Gjest morentilfire
Skrevet

Helsevesen og barnevern er ikke så interessert i slike ting. Men de jeg har snakket med der, har bare vært mannfolk de også og synes kanskje at det var like tøft som faren..

Prøv helsestasjonen en gang til! Jeg vedder en av mine lekre høyhelte på at undervisning i fedre /spedbarnstell får økende prioritet!

Skrevet

Prøv helsestasjonen en gang til! Jeg vedder en av mine lekre høyhelte på at undervisning i fedre /spedbarnstell får økende prioritet!

Hehe, det er så mange år siden at jeg tror det er fåfengt med helsestasjonen.

Den gangen var det litt andre normer som gjaldt enn nå.

Skrevet

tilnærmet lik min samboer det:) da mellomstemann var 2 mnd tok han ham med i tømmerenna i dyreparken..

Har alltid lurt på hvorfor!?jeg ble rasende og tok barn og bilnøkler, han selv måtte ta bussen hjem:) hehe

Gjest morentilfire
Skrevet

Hehe, det er så mange år siden at jeg tror det er fåfengt med helsestasjonen.

Den gangen var det litt andre normer som gjaldt enn nå.

Nei, forhistoriske historier duger nok ikke i lengden, Dorthe.

Men hva tror du, er dagens fedre blitt bedre?

Skrevet

tilnærmet lik min samboer det:) da mellomstemann var 2 mnd tok han ham med i tømmerenna i dyreparken..

Har alltid lurt på hvorfor!?jeg ble rasende og tok barn og bilnøkler, han selv måtte ta bussen hjem:) hehe

Det er det jeg sier, noen er ikke riktig kloke.

Hehe, jeg trodde det var bare min som var så gærn jeg, godt å høre at det er flere.

Skrevet

Nei, forhistoriske historier duger nok ikke i lengden, Dorthe.

Men hva tror du, er dagens fedre blitt bedre?

Nei, vet du hva, det tror jeg faktisk ikke. Er de av den "barske" typen så er de akkurat like. Størst og best ;o)

Skrevet

Det er det jeg sier, noen er ikke riktig kloke.

Hehe, jeg trodde det var bare min som var så gærn jeg, godt å høre at det er flere.

jeg ble skikkelig rasende! hehe da jeg forlangte bilnøklene og sa at han ikke hadde plass i bilen ble han temmelig spak:) ja, ja.. jeg synes han fortjente det, vi har ledd mye av episoden i ettertid, men jeg synes det var uforsvarlig, sånne ting skal et barn more seg over og det gjør ikke et spebarn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...