Gå til innhold

Er det noen som har prøvd å gå på skøyter på Bogstadvannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble skikkelig rasende! hehe da jeg forlangte bilnøklene og sa at han ikke hadde plass i bilen ble han temmelig spak:) ja, ja.. jeg synes han fortjente det, vi har ledd mye av episoden i ettertid, men jeg synes det var uforsvarlig, sånne ting skal et barn more seg over og det gjør ikke et spebarn:)

Jeg har film av det. Jeg var og rasende men er stadig rasende for idiotiske ting så jeg ble nok ikke tatt alvorlig.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• Idéfix

6

• sheba

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har film av det. Jeg var og rasende men er stadig rasende for idiotiske ting så jeg ble nok ikke tatt alvorlig.

har hverken film eller bilde, jeg var med det andre barnet og kjøpte iskrem..

desverre så var jeg så rasende at jeg glemte at de faktisk tar foto av alle som tar tømmerenna:-(

vel,vel samma kan det være, det er temmelig mange år siden:) men jeg husker det ennå hvor redd jeg ble...

Skrevet

Hvor mange må drukne etter å ha gått på isen på vann i Oslo-området før folk tar til vettet og holder seg LANGT unna?

Skrevet

Ville ikke gått på skøyter på et vann uten at det hadde vært jevnt minusgrader i iallefall ei ukes tid. Og mange minus den aktuelle dagen.

Men vet ikke hvor dypt bogstadvannet er, trodde bare det var en gate jeg. ;)

BogstadVEIEN er en gate. BogstadVANNET er et vann... hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...