Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg _private_ ønsker, ikke fred på jorden, at sultkatastrofer ikke inntreffer etc.

Jeg ønsker fortsatt god helse for meg og mine og faste, gode jobber for mannen min og meg...

trenger hjelp nå!
Skrevet

Jeg ønsker meg en helt spesiell Mann jeg har vært involvert i noen mnd nå. Jeg vil ha ham fast, men det ser dårlig ut akkurat nå. Kanskje 2007 blir vårt år? Det er lov å drømme selv de siste dager av året vel?

Skrevet

Ønsker meg digitalt speilrefleks.

Prøvde å gjøre avtale med mannen i dag om at han skulle få lov til å kjøpe nytt tv hvis jeg fikk kjøpe nytt kamera, men han var slettes ikke enig, og fremholder kravet om at vi TRENGER nytt tv selv om det vi har er fint og flott, og veldig bra, og bare litt over 2 år gammelt.

Skrevet

Jeg har store forhåpninger til 2007. Jeg vil gjerne være litt gladere. Bli flinkere til å ta valg. Gjerne bli gravid. Jeg vil også at familien min skal oppleve litt lykke igjen. Og jeg vil streve etter enda bedre og tettere vennskap, hale inn de som er i ferd med å forsvinne.

Skrevet

Jeg ønsker meg en helt spesiell Mann jeg har vært involvert i noen mnd nå. Jeg vil ha ham fast, men det ser dårlig ut akkurat nå. Kanskje 2007 blir vårt år? Det er lov å drømme selv de siste dager av året vel?

Javisst er det lov. Leste innlegget på samliv og tenkte at denne mannen vil ha i pose og sekk: sex når han vil, frihet når han vil.

trenger hjelp nå!
Skrevet

Javisst er det lov. Leste innlegget på samliv og tenkte at denne mannen vil ha i pose og sekk: sex når han vil, frihet når han vil.

Skal ikke forsvare han, men en vanskelig fortid spøker fortsatt for ham. Vil gjerne være tålmodig, men jeg er så lei meg...

Ønsker deg og dine alt godt for det nye året!

Skrevet

Skal ikke forsvare han, men en vanskelig fortid spøker fortsatt for ham. Vil gjerne være tålmodig, men jeg er så lei meg...

Like måte. Håper alt løser seg, på en eller annen måte!

Skrevet

Ønsker meg digitalt speilrefleks.

Prøvde å gjøre avtale med mannen i dag om at han skulle få lov til å kjøpe nytt tv hvis jeg fikk kjøpe nytt kamera, men han var slettes ikke enig, og fremholder kravet om at vi TRENGER nytt tv selv om det vi har er fint og flott, og veldig bra, og bare litt over 2 år gammelt.

Men det er jo klart at dere TRENGER speilreflekskamera til å ta bilder av ungene! Om ikke den gamle TVn er god nok, så er ikke det gamle kameraet godt nok heller :)

Skrevet

Jeg skal bli mer åpen og imøtekommende mot andre mennesker. Gjerne litt småflørting i hverdagen. Kanskje jeg da møter en snill og tøff mann? Med andre ord legge bak meg alle vanskelige forelskelser og forsøk som har vært og ikke være vettskremt når hjertet hopper litt ekstra.

Skrevet

Har kjøpt meg skritteller og skal begynne å gå mere. Jeg ønsker at jeg skal orke mer belastningstrening. :)

Skrevet

Men det er jo klart at dere TRENGER speilreflekskamera til å ta bilder av ungene! Om ikke den gamle TVn er god nok, så er ikke det gamle kameraet godt nok heller :)

*sukk*

Skulle ønske det hjalp at du var enig med meg!

Skrevet

Det finnes de som bruker vanskelig fortid som unnskyldning, være i offerrollen som skaper sympati for å fortsette å være der. Det kan også kalles manipulasjon for å få viljen sin.

Skrevet

Jeg ønsker meg bare ting som ikke kommer til å gå i oppfyllelse så egentlig er det ikke noe vits i å ønske seg noe.

Skrevet

Jeg ønsker meg bare ting som ikke kommer til å gå i oppfyllelse så egentlig er det ikke noe vits i å ønske seg noe.

Uff da Dorthe, det hørtes da trist ut.

Har du ingen realiserbare ønsker?

Skrevet

Uff da Dorthe, det hørtes da trist ut.

Har du ingen realiserbare ønsker?

Nei, det har jeg ikke. Men jeg har det meste jeg trenger.

Caloni Makaroni
Skrevet

*sukk*

Skulle ønske det hjalp at du var enig med meg!

Si at "hun med hatten" er helt enig også! :D

Skrevet

Det høyeste ønsket mitt for 2007 er at jeg vil bli enda flinkere til å finne på koselige ting sammen med familien min, og spesielt barna :-)

Dessuten skal jeg prøve å lage en internett-restriksjon for meg selv. Det går over alle støvleskaft noen ganger.

Og jeg vil jobbe for å bli enda flinkere i det jeg er ansatt som!

Pluss litt sånn vanlige ting som å begynne å gå faste turer hver dag igjen - og sånn.

:-)

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg ønsker at jeg skal ha mer overskudd til sønn og mann.

Jeg ønsker meg slankere ;o)

Jeg ønsker meg sprekere ;o)

Dette henger jo veldig i hop da, så jeg får begynne og trene, og ikke nok med bare og begynne, jeg skal jammen fortsett også ;o)

Gode nyttårsønsker fra meg til deg

Skrevet

Jeg håper vi overlever økonomisk det året jeg skal være hjemme. I og med at jeg arbeider ettermiddag/kveld ser jeg skolebarna veldig lite. Planen for dette året er å ha god tid til lekselesing, jeg skal være med på alle tilstelninger på skolen om ettermiddagene, og jeg skal lese en haug med bøker for dem. Jeg har tjuvstartet litt der da :) Jeg har søkt om permisjon, men har enda ikke fått svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...