Elis31 Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 - at det skal gå bra på jobben, få anerkjennelse uten å slite ræva av meg - at jeg skal være flinkere å bruker mer tid med ungene - at jeg skal leve sunnere - at jeg skal være mer sosial og by på meg selv 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg ønsker meg å bli 175 høy og veie 50 kilo. Ingen av delene er spesielt sannsynlige Jeg har en del veldig mye viktigere ønsker også, men de orker jeg ikke legge ut om i natt. 0 Siter
Gjest bortreist på dagen Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 God helse for meg og familien. Og en god venn. 0 Siter
Zarine Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Frisk mann, lykkelege barn, og at vi alle får vere saman. Og at eg lever og er ved helse sjølv også, naturlegvis. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 At et familiemedlem får beskjeden at det ikke er kreft. At samme vedkommende stabiliserer seg i sykdommene sine og blir bedre. At det blir mer orden på arbeidsoppgavene på jobben så det blir noe mindre hektisk enn det har vært til nå. At livet generellt fortsetter harmonisk, godt og ryddig. At ungene mine har det bra og er friske og fornøyde. At vi voksne får beholde helse og humør. At de jeg er glad i har det godt. At jeg finner en god løsning på en hussak jeg har, at jeg finner en snæsken bil snart og at jeg finner en snæsken pc snart. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 JEg ønsker at barna mine skal fortsette å være friske og at de skal trives på skole, barnehage og hjemme. Jeg ønsker at mannen min skal fortsette å kjøre trygt til og fra flyplassen, og at han fortsetter å trives i jobben sin. Jeg ønsker at jeg klarer å gå ned mange av de kiloene jeg trenger å gå ned. At jeg har tålmodighet til å være en god mor. At det blir greit å begynne å jobbe igjen. For resten av familien ønsker jeg god helse og trivsel i hverdagen. 0 Siter
Nellie Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 God helse og trygghet i hverdagen for alle mine nærmeste. Det er det viktigste, har mange andre ønsker men mer underordnet. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Ønsker at det gjøres noe med den globale oppvarmingen og utslippene av CO2, slik at isen ikke smelter og isbjørnen får leve blant annet. Samtidig ønsker jeg meg godt vær:-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 At samboeren blir ferdig med oppussingen av nyhuset snart så vi får flytta inn i god tid før tvillingene kommer... At resten av svangerskapet foreløper greit God helse for alle i fam. og at fjorårets nedturer erstattes med oppturer trygghet i hverdagen for oss alle 0 Siter
org Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Si at "hun med hatten" er helt enig også! Og at hun _uten_ hatt er enig også... dvs meg. 0 Siter
stone Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 At Norsk Tipping ringer og gratulerer meg med ny utbetalingsrekord! (Ps, dere kan ringe meg i kveld stedet) 0 Siter
gutt23 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 at musene ikke går i fella, men passer seg for den! 0 Siter
Gjest Heldiggrisen med Babes Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Mye godt vær, varm luft i trynet. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 At vi får solg huset innen sommeren. At vi finner et nytt hus i et trivelig nabolag, og at ungene vil trives på skolen. At sønnen vår fortsetter den gode øre-utviklingen han har hatt i jula. At jeg vil fortsette å trives like godt på jobben som jeg gjør. At det blir en sommer med mye fint vær. At alle desember-kiloene forsvinner i løpet av januar. Og sist men ikke minst at ingen av oss får noen alvorlige sykdommer. 0 Siter
AAA Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg ønsker at noen finner på en hokus-pokus løsning som løser problemene med global oppvarming på null komma svisj. Fullstendig usannsynlig, I know, men man kan jo ønske.... For egen del ønsker jeg jeg helse for meg og mine. Og at vi ellers har det bra. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Mye godt vær, varm luft i trynet. Og en særdeles tidlig mc'sesong? :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Og at hun _uten_ hatt er enig også... dvs meg. Hehe, har du ikke hatt, altså? *forferdet* Mannfolket til Åsemor kaller meg for "hun med hatten" pga et bilde jeg pleier å ha på msn noen ganger. Derav den interne humoren 0 Siter
org Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 At Norsk Tipping ringer og gratulerer meg med ny utbetalingsrekord! (Ps, dere kan ringe meg i kveld stedet) Jada, legg bare inn tlf nr her, så ringer jeg straks... :-) 0 Siter
org Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Hehe, har du ikke hatt, altså? *forferdet* Mannfolket til Åsemor kaller meg for "hun med hatten" pga et bilde jeg pleier å ha på msn noen ganger. Derav den interne humoren Skjønte det var noe sånt. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.