Gå til innhold

Takk skal dere ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som svarte meg. Nå har jeg forklart han han at -ALLE- (hvit løgn) dolerne mente at å gå på Bogstadvannet var galskap.

Han var jo ikke enig med dere da, men nå blir det gressbanen i steden.

Kanskje dere reddet livet vårt:)

*puster lettet ut*

Gjest Underskrift
Skrevet

kanskje vi ses?

Dit skal vi i morgen også.

Jeg er hun voksne som ramler hele tiden ;o)

Skrevet

kanskje vi ses?

"Jeg er hun voksne som ramler hele tiden ;o) "

Ha ha, da er vi nok to.Jeg kommer til å se ut som ei kråke;o)

trenger hjelp nå!
Skrevet

Kos dere med skøyter på beina i trygge omgivelser!

Ha en flott dag!!!

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg er nok værre.

Helt klart, en superkløne på skøyter. Skulle ønske det var skivær, slik at jeg i det minste kunne gått på langrenn, og bli dratt av bikkja :o))))

Skrevet

Jeg er nok værre.

Helt klart, en superkløne på skøyter. Skulle ønske det var skivær, slik at jeg i det minste kunne gått på langrenn, og bli dratt av bikkja :o))))

Langrenn er jeg også god på, men når de andre har gått på skøyter har jeg bare gått og rusla rundt med sko på jeg;)

Men i morgen skal jeg prøve meg, og jeg tror du kommer til å se meg, skjønner du. Det blir nok umulig og ikke legge merke til meg i morgen;o)

Skrevet

Nå har ikke jeg lest tråden, men er det snakk om å gå på isen på Bogstad vannet?

Jeg kan ikke fatte og begripe at det tenkes i de baner en gang. Det er ikke mange dagene siden at det var varmegrader, så begynner altså noen tullinger, (unnskyld uttrykket) å fable og tro at de er Jesus som skal gå på vannet.

Nå har det vært to drukningsulykker bare på et par dagers mellomrom.

Hva faen er så viktig å gå på en utrygg is etter?

Isen kan være trygg nok ett sted, men svært utrygg bare et par meter unna. Det har ikke vært så kaldt over lengre tid at vannet fryser skikkelig til ennå og er trygg overalt.

Gjest Underskrift
Skrevet

Langrenn er jeg også god på, men når de andre har gått på skøyter har jeg bare gått og rusla rundt med sko på jeg;)

Men i morgen skal jeg prøve meg, og jeg tror du kommer til å se meg, skjønner du. Det blir nok umulig og ikke legge merke til meg i morgen;o)

Jeg håper jeg aldri har antydet at jeg er god på ski :-o

Jeg mente i så fall at bikkja er god til og få meg frem i løypa :o)

Skrevet

kanskje vi ses?

"Jeg er hun voksne som ramler hele tiden ;o)"

*LOL*

Skrevet

Den tråden har jeg ikke lest, men hysterinivået hos meg når det gjelder sånt er ganske høyt.. Jeg gambler ikke med sikkerheten til mine kjære altså!

Skrevet

Jeg håper jeg aldri har antydet at jeg er god på ski :-o

Jeg mente i så fall at bikkja er god til og få meg frem i løypa :o)

He he, jeg husker hvor deilig det var å ha bikkje som dro meg opp alle bakker i barne og ungdomsår.

Men om ikke du er god til å gå på ski, så er jeg det ha ha ha. Litt selvtillit har jeg og god til å skryte er jeg også;o)

Skrevet

Nå har ikke jeg lest tråden, men er det snakk om å gå på isen på Bogstad vannet?

Jeg kan ikke fatte og begripe at det tenkes i de baner en gang. Det er ikke mange dagene siden at det var varmegrader, så begynner altså noen tullinger, (unnskyld uttrykket) å fable og tro at de er Jesus som skal gå på vannet.

Nå har det vært to drukningsulykker bare på et par dagers mellomrom.

Hva faen er så viktig å gå på en utrygg is etter?

Isen kan være trygg nok ett sted, men svært utrygg bare et par meter unna. Det har ikke vært så kaldt over lengre tid at vannet fryser skikkelig til ennå og er trygg overalt.

Jeg skjønner heller ikke hva som foregår i hodet på han. Han mente at Ivar Formoe tok en sjanse aldri han ville ha tatt, men likevel vil han dra med seg hele familien, bare på et annet vann. Et vann han mener er tryggere.

Han er en type som tar alt for mange sjanser, etter min mening da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...