Gå til innhold

Kunsten å lede seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg svir av penger på enda en bok som bare blir liggende i bokhylla, er denne boka bra, eller bare bæ..

Merkelig at de ikke hadde noen anmeldelse på den på bokkilden.

Ja, jeg trenger litt selvledelse - i den grad man kan få det av en bok!!

Gjest Persille
Skrevet

Har du gått på det? Så veldig interessant ut, jeg har lagt den til mine favoritter. Takk!!

Tar det nå :)

VELDIG lærerikt, og selv om jeg vet sånn ca hva jeg er god og dårlig på selv, så har det gitt meg litt mer å tenke på.

F.eks har jeg lært mye om hvordan jeg skal håndtere de tingene jeg ikke er så god på - og hvordan man skal håndtere situasjoner man snubler over.

Dette er stort sett rettet mot arbeidslivet da, og utviklingen det har tatt - men det trekkes paralleller til privatsfæren hele tiden, så det er nyttig for alle.

Og han som underviser er kjempedyktig :)

Skrevet

Tar det nå :)

VELDIG lærerikt, og selv om jeg vet sånn ca hva jeg er god og dårlig på selv, så har det gitt meg litt mer å tenke på.

F.eks har jeg lært mye om hvordan jeg skal håndtere de tingene jeg ikke er så god på - og hvordan man skal håndtere situasjoner man snubler over.

Dette er stort sett rettet mot arbeidslivet da, og utviklingen det har tatt - men det trekkes paralleller til privatsfæren hele tiden, så det er nyttig for alle.

Og han som underviser er kjempedyktig :)

Jeg er i arbeidslivet jeg og. Tar du det studiet med bare noen få studiesamlinger(håper det er der han flinke er, da det bare er det jeg har mulig til å ta).

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er i arbeidslivet jeg og. Tar du det studiet med bare noen få studiesamlinger(håper det er der han flinke er, da det bare er det jeg har mulig til å ta).

Ja, det er bare fire samlinger over to semestre. Det har vært to i høst, og så er det to til våren, i tillegg til eksamen.

Det er et deltidsstudie - så det er lagt opp til at du kan gjøre det samtidig med fulltidsjobb.

Skrevet

Ja, det er bare fire samlinger over to semestre. Det har vært to i høst, og så er det to til våren, i tillegg til eksamen.

Det er et deltidsstudie - så det er lagt opp til at du kan gjøre det samtidig med fulltidsjobb.

Da kan jeg melde meg på til neste høst da?

Skrevet

Er det mye å lese også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...