Gå til innhold

Forkjølelse og smitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært forkjøla i 3 dager nå. Bare tett i nesa, stygg hoste, vondt i hodet og slapp, ikke feber. Influensaen har jo ikke kommet ennå, så det er bare en vanlig forkjølelse.

Man er mest smittsom i inkubasjonstiden (den tiden rett før man blir syk) og den første tiden man er syk, har jeg hørt. Er det trygt å omgås folk i morgen uten at de blir smittet tror dere?

Skrevet

Tror nok man blir smittet uansett hvor lenge du har vært forkjølet jeg.. Men man trenger jo ikke å bli smittet selvfølgelig..

Skrevet

Jeg har vært omtrent som deg denne uken. Men jeg har gått på jobb disse tre hverdagene. Jeg unngår familiens lille barn, og jeg drar ikke og smitter min gamle mor!

Heldigvis er jeg veldig sjelden forkjølet. Noen blir dårlige flere ganger i året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...