Adriana Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har vært forkjøla i 3 dager nå. Bare tett i nesa, stygg hoste, vondt i hodet og slapp, ikke feber. Influensaen har jo ikke kommet ennå, så det er bare en vanlig forkjølelse. Man er mest smittsom i inkubasjonstiden (den tiden rett før man blir syk) og den første tiden man er syk, har jeg hørt. Er det trygt å omgås folk i morgen uten at de blir smittet tror dere? 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Tror nok man blir smittet uansett hvor lenge du har vært forkjølet jeg.. Men man trenger jo ikke å bli smittet selvfølgelig.. 0 Siter
fresja Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har vært omtrent som deg denne uken. Men jeg har gått på jobb disse tre hverdagene. Jeg unngår familiens lille barn, og jeg drar ikke og smitter min gamle mor! Heldigvis er jeg veldig sjelden forkjølet. Noen blir dårlige flere ganger i året. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.