Gå til innhold

Saddam Hussein henrettes kl.0400 i natt.

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

norsk tid.

Men nyhetene rundt Saddam har jo vært veldig vaklende frem og tilbake i dag, så man vet jo aldri.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• Goliath

10

• sheba

7

• ylvali1365381015

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

http://edition.cnn.com/

skal lure på hvilke tilstander det blir i irak etter en eventuell henrettelse, jeg ser jo at han var en grusom diktator og vil ikke felle en tåre over ham, men ser man på hvordan islamister tenker så blir det vel et lurveleven og han blir martyr..

muslimer kommer jeg nok aldri til og forstå meg på:)

Skrevet

http://edition.cnn.com/

skal lure på hvilke tilstander det blir i irak etter en eventuell henrettelse, jeg ser jo at han var en grusom diktator og vil ikke felle en tåre over ham, men ser man på hvordan islamister tenker så blir det vel et lurveleven og han blir martyr..

muslimer kommer jeg nok aldri til og forstå meg på:)

Med tanke på at Saddam Hussein var lederen for det sekulære Ba'ath partiet, er det neppe sannsynlig at fundamentalistiske religiøse vil felle mange tårer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med tanke på at Saddam Hussein var lederen for det sekulære Ba'ath partiet, er det neppe sannsynlig at fundamentalistiske religiøse vil felle mange tårer.

Med vennlig hilsen

De snakker om en høytid for muslimer som begynner på lørdag, jeg personlig synes verden vil bli et bedre sted uten saddam hussein, men jeg undrer bare på hvordan irak vil bli etter en henrettelse + andre steder i verden..

Mange muslimer er altfor fanatiske for min del, de burde faktisk undersøkes for psykiske lidelser!

(jeg har nemlig en av dem på hybel her) :)

Skrevet

Enig!

Henrettelse er en primitiv og barbarisk form for straff. Han burde heller fått livsvarig fengsel.

Det skal jeg love deg at ikke amerikanerne synes. Unfuckingbelievable, fikk jeg til svar da jeg skrev det for noen minutter siden og kommentarer som good, I hope it hurts.

Bare en annen nordmann, jeg og en rumener som mener at henging er galt.

Skrevet

Enig!

Henrettelse er en primitiv og barbarisk form for straff. Han burde heller fått livsvarig fengsel.

Oj, der fikk jeg dine svar til meg opp.

Skrevet

Det skal jeg love deg at ikke amerikanerne synes. Unfuckingbelievable, fikk jeg til svar da jeg skrev det for noen minutter siden og kommentarer som good, I hope it hurts.

Ja, amerikanerne har endel rare holdninger til slike ting. Skjønner meg ikke helt på dem.... Øye for øye, tann for tann er visst mottoet ;-)

Skrevet

Oj, der fikk jeg dine svar til meg opp.

Jøss! Det er litt snålt for det virker som det er de samme personene som opplever dette, om enn i varierende grad. Du har jo opplevd det før også. Det hender heldigvis ikke fullt så ofte hos meg nå lenger og det er stort sett bare tula sine svar jeg får (ispedd noen andre sine av og til).

Ser ut som vi må leve med det desverre :-(

Så skjønner du vel hvorfor jeg aldri skriver med anonyme nick her inne! Til det stoler jeg for lite på systemet :-(

Skrevet

er det sant så rister jeg på hodet...!

selvfølgelig vil jeg ikke han skal slippes løs og for min egen del er han en drittsekk, men konsekvensen av en henrettelse vil utløse en flom av hevn er jeg redd, han blir en martyr i muslimske øyne (vel, en god del muslimske øyne)..

Skrevet

Jøss! Det er litt snålt for det virker som det er de samme personene som opplever dette, om enn i varierende grad. Du har jo opplevd det før også. Det hender heldigvis ikke fullt så ofte hos meg nå lenger og det er stort sett bare tula sine svar jeg får (ispedd noen andre sine av og til).

Ser ut som vi må leve med det desverre :-(

Så skjønner du vel hvorfor jeg aldri skriver med anonyme nick her inne! Til det stoler jeg for lite på systemet :-(

Jeg skrudde av hele maskinen i forfjamelsen. Jeg lover at jeg ikke leste :o)

Skrevet

er det sant så rister jeg på hodet...!

selvfølgelig vil jeg ikke han skal slippes løs og for min egen del er han en drittsekk, men konsekvensen av en henrettelse vil utløse en flom av hevn er jeg redd, han blir en martyr i muslimske øyne (vel, en god del muslimske øyne)..

De er ikke enige, det er helt sikkert. Tror ikke de forstår hva jeg mener engang jeg.

streker paa veggen..!
Skrevet

Enig!

Ja, bare dumt og drepe noen.. Tenk så mange 60' minutes programmer vi kunne sett med saddam intervjuer. :(

Synes en passende straff skulle vært at han ikke fikk lov til og ha noen og prate med - ever - annet en når journalister skulle ha intervju.

Skrevet

De er ikke enige, det er helt sikkert. Tror ikke de forstår hva jeg mener engang jeg.

Skjønner ikke at du holder ut på amerikansk forum, jeg - selv har jeg forsøkt opptil flere, men alltid bakket ut etter kort tid, hoderystende. Det vil vel alltid være spesielt i et land som har retten til å bære våpen nedhamret som det nest viktigste i grunnloven (og kjemper for det som om det var det aller viktigste).

Skrevet

ønske jeg kunne skutt han selv.

Gitt hevn- Hat fyller mitt hjerte

Skrevet

Jeg skrudde av hele maskinen i forfjamelsen. Jeg lover at jeg ikke leste :o)

Hehe, jeg har ikke noe "hemmelig" der, så ingen fare :-)

Skrevet

Skjønner ikke at du holder ut på amerikansk forum, jeg - selv har jeg forsøkt opptil flere, men alltid bakket ut etter kort tid, hoderystende. Det vil vel alltid være spesielt i et land som har retten til å bære våpen nedhamret som det nest viktigste i grunnloven (og kjemper for det som om det var det aller viktigste).

Saddam is not dying for a cause, he is being brought to justice by the United States.

Akkurat nå er jeg så sinna der inne at jeg har spurt hvem som har gitt dem jobben som verdenspoliti ;o)

Det er ikke et politisk forum og jeg diskuterer vanligvis ikke politikk, men noen gang slik som nå så må jeg blande meg inn.

Skrevet

Hehe, jeg har ikke noe "hemmelig" der, så ingen fare :-)

Men jeg blir så gira når jeg skjønner det er feil og i stad mistet jeg nesten maskinen i gulvet ;o)

ylvali1365381015
Skrevet

Huff!

Jeg er konsekvent imot dødssraff. Og henging er middelaldersk, tenk å drepe noen på den måten!!?

Han har jo definitivt gjort mange mennesker vondt, tom forårsaket deres smertefulle død, men likevel...

En manns død er ingens seier, jeg synes uansett henrettelser er sørgelig og barbarisk.

Luerer på når det skal ta slutt.

Også henging da, det er jo det væsrte!

Hadde de skutt ham i hodet hadde det vært langt mer aksptabelt... Om det først skulle skje...

:-( Nei, jeg klarer ikke å føle noen glede over det, selv om mannen var en trgedie for sitt land.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...