Gå til innhold

Dine sanne farger

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er jeg ikke mulig å elske.?

bør en person som kun er verdt til å ha sex med , krangle med , slå etc gå og henge seg.Ta livet sitt.

jeg mener ja. Hvorfor leve et vondt liv. like gjerne død

Skrevet

Ikke legg ansvaret for ditt liv og din "lykke" i andres hender, det går sjelden bra. Ta tak i livet ditt, begynn med å bli litt mer glad i deg selv, få hjelp til å fokusere på det positive og omgi deg med mennesker som vil deg vel.

Skrevet

visst er du mulig og elske, men for og oppnå det må du gi slipp på bitterhet osv...

gi deg selv tid til og kjenne dine egne følelser og ønsker:)

også må du våge å satse, det finnes for oss alle, bare gi det litt tid og ikke minst:!: finn ut hva du selv ønsker først:)

Gjest du kan godt utdype mer
Skrevet

Klart du er mulig å elske!

Om du er i et forhold(?) som omhandler sex og vold, må du komme deg ut av det.

Ta livet ditt? Absolutt ikke.

Tenk helt motsatt: Du trenger å bli mer glad i deg selv!!

Lykke til.

Skrevet

Klart du er mulig å elske!

Om du er i et forhold(?) som omhandler sex og vold, må du komme deg ut av det.

Ta livet ditt? Absolutt ikke.

Tenk helt motsatt: Du trenger å bli mer glad i deg selv!!

Lykke til.

De jeg føler elsker meg. Virkelig.Er også de som misbruker meg med vold.Så er ikke så lett. Føler ingen liker meg sånn uavhengig uten at de må eller er samboer eller i slekt med meg,

Gjest bra utdypning
Skrevet

De jeg føler elsker meg. Virkelig.Er også de som misbruker meg med vold.Så er ikke så lett. Føler ingen liker meg sånn uavhengig uten at de må eller er samboer eller i slekt med meg,

Forstår hva du mener.Kjenner meg igjen i det du skriver, hadde det sånn tidligere. Jeg følte meg som en alien blant mine egne, spes ovenfor sambo.

Det er nok ikke deg det er noe i veien med. Vold og trakkasering hører ikke noe steds hjemme. Det er ikke din feil at han(?) slår, selv om det er sannsynlig at du blir fortalt at det er din feil(?).

Prøv å finn styrke i deg selv. Den er der! Den er nok bare litt gjemt.

Kan du prate med andre voksne, noen du stoler på? Ellers kan du oppsøke hjelp det finnes mange instanser som arbeider for at nettopp personer i vonde forhold/relasjoner

skal få hjelp. Du kan i første omgang ringe anonymt, om du ønsker det.

Forstår situasjonen din er vanskelig. Men du må ikke gi opp. Det er viktig.

ylvali1365381015
Skrevet

Har du kun mennesker som på en eller annen måte misbruker deg i ditt liv er det på tide å ta farvel. En tid vil det nok kjennes som et tap, alle trenger jo noen som er nær... Men på sikt må du kjenne på egen styrke og lære å respektere deg selv såppas at du skåner deg for slike tappende krefter i ditt liv.

Du er selvfølgelig like verdt å elske som enhver annen!

Bryt de båndene som lenker deg til et dårlig selvbilde! Ingen skal bli i forhold som passiviserer og skader dem!

Jeg håper og tror at du kan avslutte den sirkelen av negativ påvirkning som du lar

deg oppslukes av. Det er et valg du må ta og tro på selv.

For du fortjener bedre, du fortjener heller deg selv enn andres misbruk av dine

følelser og håp!

Klyng deg til dem du stoler på, dem du har, og til din egen følelse.

Så vil det sikkert bli så mye bedre på sikt! :-)

Det tror jeg.

Du er definitivt verdt å elske.

Du må bare tro og vite det selv.

Og ta konsekvensene av det i handling.

Lykke til! *KLEM*

Skrevet

Har du kun mennesker som på en eller annen måte misbruker deg i ditt liv er det på tide å ta farvel. En tid vil det nok kjennes som et tap, alle trenger jo noen som er nær... Men på sikt må du kjenne på egen styrke og lære å respektere deg selv såppas at du skåner deg for slike tappende krefter i ditt liv.

Du er selvfølgelig like verdt å elske som enhver annen!

Bryt de båndene som lenker deg til et dårlig selvbilde! Ingen skal bli i forhold som passiviserer og skader dem!

Jeg håper og tror at du kan avslutte den sirkelen av negativ påvirkning som du lar

deg oppslukes av. Det er et valg du må ta og tro på selv.

For du fortjener bedre, du fortjener heller deg selv enn andres misbruk av dine

følelser og håp!

Klyng deg til dem du stoler på, dem du har, og til din egen følelse.

Så vil det sikkert bli så mye bedre på sikt! :-)

Det tror jeg.

Du er definitivt verdt å elske.

Du må bare tro og vite det selv.

Og ta konsekvensene av det i handling.

Lykke til! *KLEM*

tenkt mye på det.Men så er det kjærlighetenen.Ingen er bare onde

Skrevet

Lån denne boken på biblioteket (eller enda bedre, kjøp den hvis den enda er å få):

Robin Norwood: Kvinner som ødsler sin kjærlighet.

Skrevet

Klart du er verdt å bli elsket! Du er et menneske med tanker og følelser. Vi blir alle elsket av noen.

Konsentrer deg litt mer om deg selv, og ikke ha sex med en du tror utnytter deg.

Døden er ingen god løsning for noen (om de ikke er dødssyke), livet ditt kan forandre seg til det bedre...Du er _ikke_ ond eller verdiløs, men en person med både gode og dårlige sider.

Se på det nye året som kommer, det kan bringe mange muligheter.

Ønsker deg et herlig nytt år!

klem

Skrevet

"en person som kun er verdt til å ha sex med , krangle med , slå etc" Hvem bestemmer at du kun er verdt til dette? Det du skriver viser ikke annet enn at du har en mann/samboer/kjæreste som behndler deg dårlig. Du er verdt mye mer enn det. Hvis det er noe du skal forandre er nok det rette stedet å begynne med forholdet ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...