Gå til innhold

Nytt skjermkort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har skjermkortet til pc'en røket,igjen...

Tror bare det er rundt et år siden vi fikk nytt tilsendt fra dell(kansje borti 2,tiden flyr:o).

Da var pc'en bare 2-3 år,så det gikk på garantien. Regner ikke med det er noen garantisak nå..

Er det noen som har noen anbefaling om hvor det er billigst å kjøpe nytt kort?

Er litt usikker på hvilke spesifikasjoner jeg skal se etter.

Det vi har er et Agp kort på 128 mb. Maskinen er en Dell dimensions 8300.

Jeg har sett litt rundt og fant et kort jeg trodde passet,men da jeg så nærmere på kortet så jeg at sporene(slotene?) under kortet var anneledes en på vår. Hakket i sporet var liksom omvendt plassert i forhold til vårt.

Så da passer nok ikke det.. Noen som har peiling på hva jeg prøver å forklare og kan tenke seg å hjelpe meg;o) ?

Skrevet

Dell dimensions 8300 hadde ATI radeon 9800pro kort. Det ser ut til å være mulig og kjøpe fortsatt, men til en uforholdsmessig høy pris. Anbefaler dette i stedet, som er vesentlig kraftigere, men bare en hundrelapp dyrere: http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=40492

Tusen takk for svar:o) Kansje like greit å få et litt bedre kort enn vi har fra før av. Nå når vi alikevel må ha nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...