Gå til innhold

Nå er han hengt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke for alt i verden forstå hvorfor de føler seg så truet av en gammelskrikehals. Det var jo knapt noen som gadd å høre på han mer.Og når ingen bryr seg er han heller ingen trusel.Den virkige straffen ville være ene celle og at ingen fikk snakk med han.

Skrevet

Er han egentlig det? Vet ikke om jeg helt tror på det jeg...

Er i prinsippet i mot dødsstraff, men er ikke sikker på mine egne meninger i denne saken.

Veldig sånn som mannen i postenreklamen her føler jeg: nja....skeptisk...

Denne mannen virker tvers igjennom ond, og kanskje dødsstraff var rett? Bli kvitt han en gang for alle? (Hvis han nå er død da..)

Spørs om ikke det er noen tilhengere av Saddam Hussein som kommer til å gjøre opprør, og da blir det nok ikke i form av stjerneskudd er jeg redd.

Skrevet

Er i prinsipp i mot dødsstraff.

"Bøddelen" må jo ta liv han også og det er liksom ikke riktig i mine øyne.

Men ser også at verden i dag er lagt opp slik, det er visst ikke så enkelt å få straffet folk på riktig måte til enhver tid.

Og når det gjelder dette tilfellet, kanskje hans verden ville være i kaos til en eller annen klarte å få ham ut derfra. Mer opptøy, blod, død.

Vanskelig det der.

Det ideelle synes jeg ville være å ha slike "fanegøyer". Steder midt ute i havet hvor det ikke gikk å rømme fra. Der fikk de hardest straffede klare å lage sine egne samfunn, lære seg å leve sammen, orden mat osv.

Drepte de hverandre eller fikk til levelige samfunn var deres sak.

Da ville iallefall ikke "vi andre" være bøddeler og drepe slik de allerede er dømt for å ha gjort.

Men som oftest er jo ikke "drømmer" så lette å få til da.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Han får nok straffen sin der han er nå for å si det slik.

jeia1365380317
Skrevet

god morgen til deg, jeg så ikke at du var her jeg ;)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...