Gjest Pontiac Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Noen ganger må jeg le litt, når jeg trykker meg inn på en tråd på 100 nyeste og ser hva tråden inneholder av diskusjoner i forhold til overskrift. Som i dag: Tråden: Hva synes du om barn i foreldrenes seng - diskusjon om Saddam Hussein. og Hengingen av Saddam Hussein -Diskusjon om vekstskjemaer på helsestasjonen. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Stusset selv på den tråden om sove i foreldrenes seng. :-D Den siste hadde jeg ikke fått med meg. Kan ikke denne tråden her utvikle seg til en tråd om alpin anlegg i kjøreavstand fra oslo, med åpen barnebakke, da ville jeg blitt fornøyd ;o) 0 Siter
Gjest grønn tulipan Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Stusset selv på den tråden om sove i foreldrenes seng. :-D Den siste hadde jeg ikke fått med meg. Kan ikke denne tråden her utvikle seg til en tråd om alpin anlegg i kjøreavstand fra oslo, med åpen barnebakke, da ville jeg blitt fornøyd ;o) Norefjell, men det er kanskje for langt? http://www.norefjell.com/ 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Stusset selv på den tråden om sove i foreldrenes seng. :-D Den siste hadde jeg ikke fått med meg. Kan ikke denne tråden her utvikle seg til en tråd om alpin anlegg i kjøreavstand fra oslo, med åpen barnebakke, da ville jeg blitt fornøyd ;o) "Kan ikke denne tråden her utvikle seg til en tråd om alpin anlegg i kjøreavstand fra oslo, med åpen barnebakke, da ville jeg blitt fornøyd" *ler* Som synes her på DOL så synes inget umulig. *krysser fingre* 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 "Kan ikke denne tråden her utvikle seg til en tråd om alpin anlegg i kjøreavstand fra oslo, med åpen barnebakke, da ville jeg blitt fornøyd" *ler* Som synes her på DOL så synes inget umulig. *krysser fingre* :-D 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Norefjell, men det er kanskje for langt? http://www.norefjell.com/ Tusen takk:o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Det har en tendens til å ta av i litt feil retning her inne av og til. Men jeg synes bare det er morsomt, jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Hihi, nå føler jeg meg skyldbevisst ja. Ikke så lett å holde styr på ting klokka 4 om natta nei ) 0 Siter
hidi Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Det er jo nettopp de utrolige temaene som gjør DOL leseverdig, mener jeg! *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.