Gå til innhold

Saddam Hussein er hengt!

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

9

• Sør

7

• jeia1365380317

3

• Solsikkefrø

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, flere av dem fra mange DOLere, i ymse tråder nedover her ;)

jeia1365380317
Skrevet

Ja, flere av dem fra mange DOLere, i ymse tråder nedover her ;)

hehehehe....:)

Så ikke det jeg da før jeg jeg hadde lagt det inn !

Og yes, han dingler! om ikke i toppen av et tre, så ihvertfall i noe treaktig :;)

Skrevet

Jeg er såklart imot døds-straff... men av en eller annen grunn har jeg ingen sympati for den slemme mannen, så jeg håper jeg får se henrettelsen på youtube en dag :)

Skrevet

Tja. Han fortjente hard straff, men jeg synes akkurat det med dødstraff er vanskelig.

Skrevet

Kopierer svaret mitt fra en tidligere tråd om dette:

Er han egentlig det? Vet ikke om jeg helt tror på det jeg...

Er i prinsippet i mot dødsstraff, men er ikke sikker på mine egne meninger i denne saken.

Veldig sånn som mannen i postenreklamen her føler jeg: nja....skeptisk...

Denne mannen virker tvers igjennom ond, og kanskje dødsstraff var rett? Bli kvitt han en gang for alle? (Hvis han nå er død da..)

Spørs om ikke det er noen tilhengere av Saddam Hussein som kommer til å gjøre opprør, og da blir det nok ikke i form av stjerneskudd er jeg redd

Skrevet

Syntes ikke man har rett til å ta livet av et menneske, uansett hva de har gjort.

Selv om det er i regi av rettsystemet/samfunnet, så er man da ikke noe bedre enn de.

Dessuten, det er ingen straff å dø.

Det er derimot straff å måtte leve resten av livet innelåst.

Skrevet

Synes det er grusomt jeg. Ingen fortjener å bli hengt, uansett hvor ond man er..

Skrevet

Syntes ikke man har rett til å ta livet av et menneske, uansett hva de har gjort.

Selv om det er i regi av rettsystemet/samfunnet, så er man da ikke noe bedre enn de.

Dessuten, det er ingen straff å dø.

Det er derimot straff å måtte leve resten av livet innelåst.

Er absolutt enig med deg!

Skrevet

Jeg mener at han er farligere som død enn i fengsel. Nå kommer han til å bli et helteikon for en del grupperinger, han vil framstå som den som våget å tale USA i mot. Det var veldig dumt å henrette ham

Skrevet

Idioti!

Jeg kan ikke tenke meg noe mer sykt enn å, med loven i hånd, avgjøre at man skal ta livet av en annet menneske. Det er helt absurd og jeg kjenner jeg blir rystet langt inni sjelen av slik primitiv tenkning!

Han burde fått livstidsstraff uten muligheter for spesielle privilegier!

Skrevet

Jeg er såklart imot døds-straff... men av en eller annen grunn har jeg ingen sympati for den slemme mannen, så jeg håper jeg får se henrettelsen på youtube en dag :)

Hm. Da er du visst ikke mot dødsstraff likevel. ;)

Skrevet

Min mening! Ved å henge ham har de latt ham få slippe altfor billig unna!!!

Skrevet

Hm. Da er du visst ikke mot dødsstraff likevel. ;)

Joda, jeg er imot det, men akkurat med Saddam Hussein så er det liksom greit egentlig, selv om jeg heller skulle ønske han kunne sittet i fengsel og spist tørre skorper resten av livet sitt :)

Skrevet

Idioti!

Jeg kan ikke tenke meg noe mer sykt enn å, med loven i hånd, avgjøre at man skal ta livet av en annet menneske. Det er helt absurd og jeg kjenner jeg blir rystet langt inni sjelen av slik primitiv tenkning!

Jeg er så hjertens enig.

Skrevet

Idioti!

Og så la alle ekstremistiske gærninger ta gisler eller true med OG gjennomføre terroraksjoner i "heltmodige" forsøk på å få han løslatt - slik vi så mange ganger har opplevd tidligere.

ps: dette var en av årsakene til at tysk antiterrorpoliti i sin tid (på 70 og 80 tallet) hadde en uskreven regel om at flykaprere etc IKKE skulle tas levende....

pss: og det fungerte helt etter sin hensikt....

Skrevet

Ale de tusenvis av hjelperne og profitørene burde også få føle konsekvenser. Han er ikke morder alene, det er plenty andre som har myrdet for han som burde ha stoppet det. De sitter nå og teller penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...