Gå til innhold

Fornøyd med telefonutgifter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg kutta fasttelefon og gikk over til Noextras så har jeg spart massevis av penger. I hele år har jeg brukt 2900 på mobil, og jeg har igjen nesten 500 å ringe for! Har i tillegg brukt ca 200 på Skype Out for å ringe til de av mine slektninger som bor i Sverige og ikke har fasttelefon.

Jeg har spart MYE penger på å gå over til forhåndsbetalt abbonement. *glad*

Skrevet

Jeg byttet fra Telehor til Noextras og er super-fornøyd med det! Jeg liker også å forhåndsbetale, og prisene til Noextras er virkelig til å leve med og skryte av! Jeg kan ringe 3 ganger så mye for samme pris hos Noextras i forhold til det jeg kunne hos Telehor

Skrevet

Jeg byttet fra Telehor til Noextras og er super-fornøyd med det! Jeg liker også å forhåndsbetale, og prisene til Noextras er virkelig til å leve med og skryte av! Jeg kan ringe 3 ganger så mye for samme pris hos Noextras i forhold til det jeg kunne hos Telehor

Ja jeg angrer iallefall ikke ett sekund på at jeg byttet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...