Osiris Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Etter at jeg kutta fasttelefon og gikk over til Noextras så har jeg spart massevis av penger. I hele år har jeg brukt 2900 på mobil, og jeg har igjen nesten 500 å ringe for! Har i tillegg brukt ca 200 på Skype Out for å ringe til de av mine slektninger som bor i Sverige og ikke har fasttelefon. Jeg har spart MYE penger på å gå over til forhåndsbetalt abbonement. *glad* 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg byttet fra Telehor til Noextras og er super-fornøyd med det! Jeg liker også å forhåndsbetale, og prisene til Noextras er virkelig til å leve med og skryte av! Jeg kan ringe 3 ganger så mye for samme pris hos Noextras i forhold til det jeg kunne hos Telehor 0 Siter
Osiris Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Jeg byttet fra Telehor til Noextras og er super-fornøyd med det! Jeg liker også å forhåndsbetale, og prisene til Noextras er virkelig til å leve med og skryte av! Jeg kan ringe 3 ganger så mye for samme pris hos Noextras i forhold til det jeg kunne hos Telehor Ja jeg angrer iallefall ikke ett sekund på at jeg byttet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.