Gå til innhold

Innendørs ishall, Osloområdet?

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Den nermeste jeg vet om er i Tønsberg, men det er litt for langt for skøyter syns jeg, noen forslag.

Vet jeg har vaklet veldig frem og tilbake denne morningen, men været blir jo bare værre og værre.

Vennlig hilsen

Gjest Underskrift
Skrevet

Har funnet fler selv, men ingen av di tar telefon, og ingen har hjemmeside. Den på rud, hadde telefonsvarer, og der sa di at hallen ikke var åpen for publikum i julen.

*søren*

Skrevet

Vi diskuterer hva vi skal finne på vi også. Søren at det ble slik drittvær.

Skrevet

Er nok for sent for i dag, men så ikke spørsmålet ditt før nå.

Vet at både Manglerud/Star (Manglerudhallen) og Lørenskog har frigåring lørdager, mulig også på Jordal Amfi eller ungdomshallen der. Ellers finnes også Skedsmohallen og Lørenhallen. Prøv å finne internettsidene deres,har to her www.mshockey.no og www.vif.no

Det kan jo komme flere regnværsdager i vinter....., vi dro ofte til ishaller med ungene utenom at dem var der på hockeytrening og kamper.

Skrevet

Fikk dere brukt dagen til noe fornuftig?

Vi surret bort dagen. Tok en tur på kafe. Far og sønn dro på kino for å se James Bond.

Skrevet

Til orientering:

Frigåing i Manglerudhallen lørdag 6.1. kl. 12 - 13.

Gjest Underskrift
Skrevet

Fikk dere brukt dagen til noe fornuftig?

Vi surret bort dagen. Tok en tur på kafe. Far og sønn dro på kino for å se James Bond.

Nei da, ikke noe fornuftig ;o)

Men vi fikk da gjort noe sammen, vi fikk handlet, og poden fikk ekstrautsyr til Brio togbanen sin.

Så kom vi hjem, og Pappa og sønn laget verdens flotteste togbane ever, og mamma laget mat. Så kom pappa og hjalp til, og vi laget ett skikkelig festmåltid til bare oss tre. Ble i grunn litt mye søl, i og med at treåringen også ville lage mat, men gjett om vi koste oss.

Treåringen ville ha ALT, og det pleier og være helt motsatt.

Så var vi tre stykker da, som koste oss med kalvindrefilet, ovnsbakte mandelpoteter, blomkålpure og ristet rosenkål med løk og bacon.

Så sovnet jeg kl.1930 og sto opp i dag kl,0500, og nå er hele huset vasket :o) Deilig og ha noen morgentimer for meg selv, mens di andre ligger og sover. Stort sett er jeg helt skutt når vekkerklokken ringer, eller poden vekker meg.

Ha en superflott nyttårsaften

Gjest Underskrift
Skrevet

Til orientering:

Frigåing i Manglerudhallen lørdag 6.1. kl. 12 - 13.

Jeg fant det også ut selv, men dessverre alt for sent.

Men nå vet jeg det til en annen gang.

Lørenhallen var fra 12-1400 om jeg ikke husker feil.

Nestegang skal jeg være litt mer i forkant, det lønner seg nok, men jeg var ikke klar over at det skulle bli sånt ett dårlig vær.

Vennlig hilsen og godt nytt år fra

Gjest Underskrift
Skrevet

Er nok for sent for i dag, men så ikke spørsmålet ditt før nå.

Vet at både Manglerud/Star (Manglerudhallen) og Lørenskog har frigåring lørdager, mulig også på Jordal Amfi eller ungdomshallen der. Ellers finnes også Skedsmohallen og Lørenhallen. Prøv å finne internettsidene deres,har to her www.mshockey.no og www.vif.no

Det kan jo komme flere regnværsdager i vinter....., vi dro ofte til ishaller med ungene utenom at dem var der på hockeytrening og kamper.

Tusen takk for svar :o)

Gjest Underskrift
Skrevet

På Dælerenga er det ishall som sikkert er åpen.

Det vet jeg jammen ikke hvor er, men skal undersøke til neste gang vi skal ha en "familiedag".

Men, det ble koslig lell, uten verken ski eller skøyter;o)

Tusen takk for svar.

Skrevet

Jeg fant det også ut selv, men dessverre alt for sent.

Men nå vet jeg det til en annen gang.

Lørenhallen var fra 12-1400 om jeg ikke husker feil.

Nestegang skal jeg være litt mer i forkant, det lønner seg nok, men jeg var ikke klar over at det skulle bli sånt ett dårlig vær.

Vennlig hilsen og godt nytt år fra

Ja, vi vil jo helst ha uteaktiviteter i juleferien, men når været er dårlig er det kjempefint alternativ at ishallene har frigåing. På Manglerud kan man jo også kombinere det med et besøk på Manglerud senter som har blitt veldig koselig, passe stort synes jeg. Ellers er jo også Brynsenteret like i nærheten. Hender jo vi skal handle litt på en lørdag også. Dermed blir det nesten en heldagsutflukt på en kanskje kjedelig lørdag med styggvær. Svømmehallbesøk er jo også et greit alternativ på dager med dårlig vær.

Ha et riktig godt nytt år med mange koselige turer ute og innendørs!

Skrevet

Men vi fikk da gjort noe sammen, vi fikk handlet, og poden fikk ekstrautsyr til Brio togbanen sin.

Så kom vi hjem, og Pappa og sønn laget verdens flotteste togbane ever, og mamma laget mat. Så kom pappa og hjalp til, og vi laget ett skikkelig festmåltid til bare oss tre. Ble i grunn litt mye søl, i og med at treåringen også ville lage mat, men gjett om vi koste oss.

Så var vi tre stykker da, som koste oss med kalvindrefilet, ovnsbakte mandelpoteter, blomkålpure og ristet rosenkål med løk og bacon.

Så sovnet jeg kl.1930 og sto opp i dag kl,0500, og nå er hele huset vasket :o) Deilig og ha noen morgentimer for meg selv, mens di andre ligger og sover. Stort sett er jeg helt skutt når vekkerklokken ringer, eller poden vekker meg.

Så hyggelig at dagen ble så fin for dere. Minnes med ett en jul jeg hadde på lignende måte da jeg også hadde en 3åring (dessverre hans siste jul, døde tre mnd. senere han..)

Vi bygde også Brio togbane, hadde fått en del til jul og kjøpte til mere i romjulen. Den mailen din gjør at jeg fikk de gode minnene tilbake, men det gjør bare godt med gode minner, er jo de man må leve på i ettertid vet du.

Kos deg med dine nyttårsaften! Klem.

Gjest Underskrift
Skrevet

Så hyggelig at dagen ble så fin for dere. Minnes med ett en jul jeg hadde på lignende måte da jeg også hadde en 3åring (dessverre hans siste jul, døde tre mnd. senere han..)

Vi bygde også Brio togbane, hadde fått en del til jul og kjøpte til mere i romjulen. Den mailen din gjør at jeg fikk de gode minnene tilbake, men det gjør bare godt med gode minner, er jo de man må leve på i ettertid vet du.

Kos deg med dine nyttårsaften! Klem.

Uff, det gjorde vondt i mammahjerte mitt, og det er ingen gode ord og si...

Men det er enda godt og huske di gode minnene, det må man alltid ha i hjerte sitt.

Vennlig hilsen og en ekstra god klem fra meg

Skrevet

Det høres ut som en koselig dag, tross dårlig vær.

Fikk foresten handlet litt i går jeg også. Klær til meg selv, enda jeg ikke hadde tenkt å kjøpe noe før julekiloene var vekk. Fant ut at jeg trengte noe nytt arbeidstøy.

Skrevet

Uff, det gjorde vondt i mammahjerte mitt, og det er ingen gode ord og si...

Men det er enda godt og huske di gode minnene, det må man alltid ha i hjerte sitt.

Vennlig hilsen og en ekstra god klem fra meg

Takk skal du ha. Hyggelig melding fra deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...