Gjest Mor i nord Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Datteren min er bostedsløs 1.januar og ønsker en plass å bo. Hvordan gå frem for å finne noe raskt. Hun har samboer og skal dele utgifter. 0 Siter
kamazi Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Leie antar jeg? Sjekk finn.no og aftenposten og slik, se evt etter oppslag på studiesteder... Det er litt vanskelig, men ingen umulighet. 0 Siter
EllaJo Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Det er mange leiligheter til leie som ligger ute på finn.no, tinde.no, zett.no og det står sikkert en del i aftenposten sin papirutgave også 0 Siter
Gjest aften-aften og Finn Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Dere må sjekke aftenpostens aftennummer, samt Finn.no hver dag. Har dere ikke aften-aften, be noen som har den om å sjekke annonsene for dere. Man må være tidlig ute for de beste, de går få timer etter at avisen er i trykken. 0 Siter
Gjest ekeberg Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Hvis hun er interessert i korttidsleie (halvt år) så kan du legge en mailadresse her så skal jeg maile deg for jeg vet om ett sted. 0 Siter
Gjest Mor i nord Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hvis hun er interessert i korttidsleie (halvt år) så kan du legge en mailadresse her så skal jeg maile deg for jeg vet om ett sted. Tar gjerne i mot på [email protected] Takker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.