Gå til innhold

Mista mailen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet mailen min. Kan jeg tilbakestille dataen og hvordan gjør jeg i såfall det.

Skrevet

Tenk tilbake, hvor var du når du mistet mailen...! Kjøkkenet, stua eller en spesiell gjemmeplass.

*Kunne ikke dy meg, lol*

Skrevet

Tenk tilbake, hvor var du når du mistet mailen...! Kjøkkenet, stua eller en spesiell gjemmeplass.

*Kunne ikke dy meg, lol*

Men jeg vil ha den tilbake :o)

Skrevet

Nei, jeg tror det kun går på programvareinnstillinger og ikke lagrede data i form av dokumenter, dessverre. :(

Skrevet

Nei, jeg tror det kun går på programvareinnstillinger og ikke lagrede data i form av dokumenter, dessverre. :(

Men jeg har funnet den igjen før, og jeg husker ikke hvordan man gjorde det.

Skrevet

Jeg mista faktisk en av innboksene mine i dag! Selvfølgelig var det den som het "privat" og ikke inneholdt nyhetsbrev og sånt..

Bruker du Outlook Express?

Jeg gjør, og jeg fikk beskjed om at Norton Antispam konfigurerer Outlook på nytt, og borte var de. Systemgjenoppretting hjalp ikke.

Men du finner det (systemgjenoppretting) i startmenyen -> tilbehøre -> systemverktøy

Skrevet

Jeg mista faktisk en av innboksene mine i dag! Selvfølgelig var det den som het "privat" og ikke inneholdt nyhetsbrev og sånt..

Jeg gjør, og jeg fikk beskjed om at Norton Antispam konfigurerer Outlook på nytt, og borte var de. Systemgjenoppretting hjalp ikke.

Men du finner det (systemgjenoppretting) i startmenyen -> tilbehøre -> systemverktøy

Jeg bruker Thunderbird. Jeg får forsøke systemgjenoppretting :o)

Skrevet

Jeg fikk ikke igjen mailene mine men det er ikke krise likevel :o)

Skrevet

Jeg fikk ikke igjen mailene mine men det er ikke krise likevel :o)

Thunderbird ble installert her i går, men bare for én konto som kan sende kryptert e-post.. (Nerdevenn på besøk), men han nekter for at det har noe med saken å gjøre.

Kjedelig å miste mailene sine uansett :-)

Skrevet

Thunderbird ble installert her i går, men bare for én konto som kan sende kryptert e-post.. (Nerdevenn på besøk), men han nekter for at det har noe med saken å gjøre.

Kjedelig å miste mailene sine uansett :-)

Men borte ble de uansett og jeg klarer ikke å få dem fram.

Det har faktisk skjedd meg en gang før og da kom de tilbake (?) etter noen dager. Hehe, jeg er tydeligvis ikke noen ekspert.

Skrevet

Men borte ble de uansett og jeg klarer ikke å få dem fram.

Det har faktisk skjedd meg en gang før og da kom de tilbake (?) etter noen dager. Hehe, jeg er tydeligvis ikke noen ekspert.

Hmmm.. Jeg er vanligvis ganske oppegående når det gjelder data, men akkurat dette skjønner jeg ikke.. Hadde vært fint om de bare dukket opp igjen. Har du forresten Norton på din maskin?

Skrevet

Hmmm.. Jeg er vanligvis ganske oppegående når det gjelder data, men akkurat dette skjønner jeg ikke.. Hadde vært fint om de bare dukket opp igjen. Har du forresten Norton på din maskin?

Ja, det har jeg.

Skrevet

Lover ingenting, for jeg er ikke sikker på om jeg husker det riktig, men har du vært inne på

Start - All Programs - Accessories - System tools - System Restore

Skrevet

Lover ingenting, for jeg er ikke sikker på om jeg husker det riktig, men har du vært inne på

Start - All Programs - Accessories - System tools - System Restore

Jeg har vært der :o)

Skrevet

Ja, det har jeg.

Ok. Når jeg startet Outlook Express, så fikk jeg beskjed om at "Norton Antispam har konfigurert programmet og vil starte på nytt" og da var alt borte. Så foreløpig skylder jeg på Norton :-)

Jeg gjorde iallfall det fram til TVen OG stereoanlegget tok kvelden. Nå er jeg bare bitter.

Skrevet

Ok. Når jeg startet Outlook Express, så fikk jeg beskjed om at "Norton Antispam har konfigurert programmet og vil starte på nytt" og da var alt borte. Så foreløpig skylder jeg på Norton :-)

Jeg gjorde iallfall det fram til TVen OG stereoanlegget tok kvelden. Nå er jeg bare bitter.

Mitt mailprogram ville ikke virke og jeg fikk beskjed om passordet og da jeg skrev det så svusj, så var alt borte. Men jeg mistet ikke noe viktig.

Vi skylder på Norton ;o)

Skrevet

Mitt mailprogram ville ikke virke og jeg fikk beskjed om passordet og da jeg skrev det så svusj, så var alt borte. Men jeg mistet ikke noe viktig.

Vi skylder på Norton ;o)

Så mye bedre ting blir når man har noen å skylde på :-)

Skrevet

Så mye bedre ting blir når man har noen å skylde på :-)

Jeg kan til å med skylde på mailen min når jeg skal forklare hvorfor jeg ikke har svart på alle julemailene ;o)

Skrevet

Jeg kan til å med skylde på mailen min når jeg skal forklare hvorfor jeg ikke har svart på alle julemailene ;o)

Se der ja! Du kan til og med bruke syndebukken til noe fornuftig :-) *misunne*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...