Gjest lage stuffing Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har fått i oppgave å lage stuffing til nyttårsfesten i morgen, men har ingen oppskrift...! Jeg har blitt fortalt at jeg kan finne oppskrift på slik stuffing som skal stekes i panne og ha ved siden av, I kalkuneksen. Men DEN har ikke jeg.... Noen som kan hjelpe? 0 Siter
flisa Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Kan du ikke se her da tro? http://www.prior.no/ 0 Siter
Gjest morentilfire Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har det heftet ja, men det blir for langt å skrive alt. vardet noe spesiellt du lurte på? Før jeg kjøpte kalkunen var jeg inne på kokk.no og så oppskrift på fylt kalkun med rødkål, fløtesaus etc. Her skulle man ha epler og svisker inni. Det er ellers en god DOL-tråd her med flere tips til fyll og saus , og tips om å steke lenge på lav varme, ca 70-100 grader. Håper vi begge lykkes! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.