Gå til innhold

Endelig ikke-røyker, Allen Carr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest den?

Positive erfaringer?

Negative erfaringer?

Gjest Mechilah
Skrevet

Jeg har lest den og sluttet å røyke :)

Begynte igjen ni måneder senere...

Skrevet

Har lest den, men slutta ikke å røyke av den. Slutta på ren skjær viljestyrke en stund etter og er fremdeles ikke-røyker 2 1/2 år etter. Kommer nok aldri til å begynne igjen heller.

Skrevet

Har lest den.

Det rare var at de tankene som han bruker i denne boken hadde jeg allerede dannet meg selv før jeg leste den.

Og hadde derfor også kuttet røyken før jeg begynte å lese.

Det virket kjent for meg siden jeg var inne i den tankegangen selv.

Nå røyker jeg igjen, etter fem måneders pause men det har sin historie.

Boken er grei, blir repetert det samme litt for mange ganger så den har en tendens til å bli kjedelig og "masete".

Men prinsippet og tankegangen er jeg helt for, er helt enig med ham i det han sier.

Motivasjonen er alikavel en avgjørende faktor, og klarer du å kontrollere tankegang/hjerne så er du garantert røykfri kjappt og uten nevneverdige problemer.

Skrevet

Har lest den to ganger, røyker enda. Vil likevel si at det er en bra bok. Jeg leste den nok for kritisk med tanker om hvorfor slutter man av dette. Det beste er å være åpen å lese uten å "studere". Har planer om å lese den igjen ja.

Skrevet

Leste den for to og et halvt år siden og er fortsatt lykkelig ikke-røyker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...