Gå til innhold

Hva blir middagen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kalkun.Ikke det beste jeg vet i verden, men hører liksom til :)

Skrevet

Så langt har jeg da ikke tenkt engang. Har mer enn nok med hva jeg skal ha til middag i dag jeg.

Skrevet

Ingenting spesielt.

Pølser og ris.

Hvordan går det på jobben?

Skrevet

Kalkunen Kevin - stuffet med kjøttdeig, -epler, svisker og løk -tett fulgt av fløtesaus kokt på innmaten, rosenkål og waldorfsalat - - herrejimini det er godt! :)

Skrevet

Pepperbiffer med nydelig tilbehør. Riskrem og is til dessert.

I dag pizza. På mandag ut og spise antagelig.

:)

Skrevet

Det ble helstekt indrefilèt på julaften og hjortestek i morgen. Uuumm, gleder meg masse!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Både jeg og samboeren jobber natt i helga, så det blir nok noe enkelt. Har tatt opp kylling fra fryseren, så det spørs om det blir det. Mamma skal lage bacalao, men det er jeg ikke så glad i. Samboeren elsker det, så jeg tror nok han får med seg en rikelig porsjon på jobb. :)

Skrevet

Her også. Normalt pleier vi å ha kalkun, men i år har vi enda ikke rukket å spise pinnekjøtt, så da tar vi det til en forandring. Pinnekjøtt er snadder:-)

Skrevet

Vi skal til ett vennepar og jeg vet ikke hva vi får servert der.

Gleder meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...