Gjest Mom33 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Pinnekjøtt i dag - og rådyrlår i morgen. Blir spennende, har aldri laget det før, men satser på at oppskriften fra Internett fungerer som den skal! 0 Siter
puttelull Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Forrett: Rakfisk i lefse, skåret på skrå; hjemmebakt lefse med rakfisk, rømme og kokt egg. 2 biter på hver. Hovedrett: Fondue med hjort, elg og rein. Ovnsbakte poteter, dampa broccoli og gulrøtter, hjemmelaga bearnaise-saus, pepper-saus, grønn salat. Dessert: moltesuppe med akevitt, krem av rømme og "Snøfrisk". Til kaffen: Ostekake med hjemmelaget gele av molter, og med hele molter oppå. + div. småkaker og sjokolade, snacks og stæsj. Tror det blir bra! (Og JA! Alle som kommer, liker rakfisk!) 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg får servert pinnekjøtt hos søs og sambissen. Gleder meg til det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Torsk med broccoli, potet, og bacon. Pinnekjøttmiddagen, som egentlig er helt uunnværlig på nyttårsaften, er utsatt til første dag. :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Forrett: Rakfisk i lefse, skåret på skrå; hjemmebakt lefse med rakfisk, rømme og kokt egg. 2 biter på hver. Hovedrett: Fondue med hjort, elg og rein. Ovnsbakte poteter, dampa broccoli og gulrøtter, hjemmelaga bearnaise-saus, pepper-saus, grønn salat. Dessert: moltesuppe med akevitt, krem av rømme og "Snøfrisk". Til kaffen: Ostekake med hjemmelaget gele av molter, og med hele molter oppå. + div. småkaker og sjokolade, snacks og stæsj. Tror det blir bra! (Og JA! Alle som kommer, liker rakfisk!) Mmmm, høres godt ut.Når skal dere spise, så jeg vet når jeg kan komme :-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Tja.. Alene hjemme med bikkja i morgen, jeg tror det blir tomatsuppe med egg, eller stekt kyllingfilet med fullkornsris :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167488333' post='3452853] Hvordan går det på jobben? Går bra, men er sliten! Har nettopp hatt 3 dagers innkjøring for smårollinger. Aldri vært så sliten av å smile og være service innstilt som etter disse 3 dagene. Og har tre dager til med innkjøring neste uke. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Går bra, men er sliten! Har nettopp hatt 3 dagers innkjøring for smårollinger. Aldri vært så sliten av å smile og være service innstilt som etter disse 3 dagene. Og har tre dager til med innkjøring neste uke. Ahh.. skjønner veldig godt hva du mener! Ble det småbarnsavdeling? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167515780' post='3453377] Ahh.. skjønner veldig godt hva du mener! Ble det småbarnsavdeling? Yepp, 14 barn 0-3. 0 Siter
Gregga Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Her skal det serveres røkt svinekam rullet inn i ost og innbakt i butterdeig. Det er bare så kjempegodt! Til dette bruker jeg fløtegratinerte poteter, og salat av tomat, løk,sort oliven og fetaost. Med litt olje med urter og hvitløk over. Til dessert blir det sjokolademoussé og fruktcoctail med en blandings av piska krem og vaniljekrem. 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Her skal det serveres røkt svinekam rullet inn i ost og innbakt i butterdeig. Det er bare så kjempegodt! Til dette bruker jeg fløtegratinerte poteter, og salat av tomat, løk,sort oliven og fetaost. Med litt olje med urter og hvitløk over. Til dessert blir det sjokolademoussé og fruktcoctail med en blandings av piska krem og vaniljekrem. Yes, please! *slurp* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Yepp, 14 barn 0-3. Samme som med meg det. Glad vi er ferdig med tilvenninga 0 Siter
puttelull Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Mmmm, høres godt ut.Når skal dere spise, så jeg vet når jeg kan komme :-) *hehe* Vi spiser i 20-tida, og kjenner jeg gubben rett (han er fest-kokken her i huset), så er det PLENTY med mat, så bare kom!;-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 *hehe* Vi spiser i 20-tida, og kjenner jeg gubben rett (han er fest-kokken her i huset), så er det PLENTY med mat, så bare kom!;-) Hehe, takk for det. 0 Siter
Lurveline Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Her blir det rakfisk og spekemat. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Bruchetta med urtekrem, tomater, parmaskinke og basilikum til forrett. Orrfugl, røy og tiur til hovedrett Tiramisu til dessert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.