Gå til innhold

Hva blir middagen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pinnekjøtt i dag - og rådyrlår i morgen. Blir spennende, har aldri laget det før, men satser på at oppskriften fra Internett fungerer som den skal!

Skrevet

Forrett: Rakfisk i lefse, skåret på skrå; hjemmebakt lefse med rakfisk, rømme og kokt egg. 2 biter på hver.

Hovedrett:

Fondue med hjort, elg og rein. Ovnsbakte poteter, dampa broccoli og gulrøtter, hjemmelaga bearnaise-saus, pepper-saus, grønn salat.

Dessert: moltesuppe med akevitt, krem av rømme og "Snøfrisk".

Til kaffen:

Ostekake med hjemmelaget gele av molter, og med hele molter oppå.

+ div. småkaker og sjokolade, snacks og stæsj.

Tror det blir bra!

(Og JA! Alle som kommer, liker rakfisk!)

Skrevet

Jeg får servert pinnekjøtt hos søs og sambissen. Gleder meg til det.

laguna1365380434
Skrevet

Torsk med broccoli, potet, og bacon. Pinnekjøttmiddagen, som egentlig er helt uunnværlig på nyttårsaften, er utsatt til første dag.

:-)

Skrevet

Forrett: Rakfisk i lefse, skåret på skrå; hjemmebakt lefse med rakfisk, rømme og kokt egg. 2 biter på hver.

Hovedrett:

Fondue med hjort, elg og rein. Ovnsbakte poteter, dampa broccoli og gulrøtter, hjemmelaga bearnaise-saus, pepper-saus, grønn salat.

Dessert: moltesuppe med akevitt, krem av rømme og "Snøfrisk".

Til kaffen:

Ostekake med hjemmelaget gele av molter, og med hele molter oppå.

+ div. småkaker og sjokolade, snacks og stæsj.

Tror det blir bra!

(Og JA! Alle som kommer, liker rakfisk!)

Mmmm, høres godt ut.Når skal dere spise, så jeg vet når jeg kan komme :-)

Skrevet

Tja.. Alene hjemme med bikkja i morgen, jeg tror det blir tomatsuppe med egg, eller stekt kyllingfilet med fullkornsris :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167488333' post='3452853]

Hvordan går det på jobben?

Går bra, men er sliten!

Har nettopp hatt 3 dagers innkjøring for smårollinger.

Aldri vært så sliten av å smile og være service innstilt som etter disse 3 dagene.

Og har tre dager til med innkjøring neste uke.

Skrevet

Går bra, men er sliten!

Har nettopp hatt 3 dagers innkjøring for smårollinger.

Aldri vært så sliten av å smile og være service innstilt som etter disse 3 dagene.

Og har tre dager til med innkjøring neste uke.

Ahh.. skjønner veldig godt hva du mener!

Ble det småbarnsavdeling?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167515780' post='3453377]

Ahh.. skjønner veldig godt hva du mener!

Ble det småbarnsavdeling?

Yepp, 14 barn 0-3.

Skrevet

Her skal det serveres røkt svinekam rullet inn i ost og innbakt i butterdeig. Det er bare så kjempegodt!

Til dette bruker jeg fløtegratinerte poteter, og salat av tomat, løk,sort oliven og fetaost. Med litt olje med urter og hvitløk over.

Til dessert blir det sjokolademoussé og fruktcoctail med en blandings av piska krem og vaniljekrem.

Skrevet

Her skal det serveres røkt svinekam rullet inn i ost og innbakt i butterdeig. Det er bare så kjempegodt!

Til dette bruker jeg fløtegratinerte poteter, og salat av tomat, løk,sort oliven og fetaost. Med litt olje med urter og hvitløk over.

Til dessert blir det sjokolademoussé og fruktcoctail med en blandings av piska krem og vaniljekrem.

Yes, please! :D

*slurp*

Skrevet

Yepp, 14 barn 0-3.

Samme som med meg det. Glad vi er ferdig med tilvenninga :)

Skrevet

Mmmm, høres godt ut.Når skal dere spise, så jeg vet når jeg kan komme :-)

*hehe*

Vi spiser i 20-tida, og kjenner jeg gubben rett (han er fest-kokken her i huset), så er det PLENTY med mat, så bare kom!;-)

Skrevet

*hehe*

Vi spiser i 20-tida, og kjenner jeg gubben rett (han er fest-kokken her i huset), så er det PLENTY med mat, så bare kom!;-)

Hehe, takk for det.

Skrevet

Bruchetta med urtekrem, tomater, parmaskinke og basilikum til forrett.

Orrfugl, røy og tiur til hovedrett

Tiramisu til dessert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...