Gå til innhold

Dette internettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...stjeler all min tid! "Jeg skal bare titte på en liten sak" og vips har det gått to timer, eller en hel kveld. Og jeg har ingen anelse om hva jeg har bedrevet tiden med. Klokere er jeg ikke blitt heller.

Hvilke sider har du sett på når tiden har flydd forbi?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vg, Dagbladet, DOL ;)

Diverse blogger, youthink.com (linkene), eller andre sider om et tema som opptar meg der og da.

Skrevet

Nekter plent å tro at du ikke er blitt klokere...Selv synes jeg å lære noe nytt hver dag!

Leser de fleste aviser, DOL, forskning.no og mye annet.

Så bare kos deg, du!

Skrevet

*kjenner meg igjen*

Jeg ser alltid gjennom DOL og litt nettaviser - det tar sannelig masse tid bare det...

Derfor er ett av mine nyttårsløfter at jeg skal bruke mindre tid på PCen...

Skrevet

Er som regel innom DOL, Dagbladet og VG

Somme dager nettbanken, stedets avis i nettutgaven, finn.no mm.

Og regnskapene mine må jeg innom jevnlig selv om det ikke har skjedd forandringer der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...