Idéfix Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 ...stjeler all min tid! "Jeg skal bare titte på en liten sak" og vips har det gått to timer, eller en hel kveld. Og jeg har ingen anelse om hva jeg har bedrevet tiden med. Klokere er jeg ikke blitt heller. Hvilke sider har du sett på når tiden har flydd forbi? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Vg, Dagbladet, DOL Diverse blogger, youthink.com (linkene), eller andre sider om et tema som opptar meg der og da. 0 Siter
hidi Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Nekter plent å tro at du ikke er blitt klokere...Selv synes jeg å lære noe nytt hver dag! Leser de fleste aviser, DOL, forskning.no og mye annet. Så bare kos deg, du! 0 Siter
Patsi Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 *kjenner meg igjen* Jeg ser alltid gjennom DOL og litt nettaviser - det tar sannelig masse tid bare det... Derfor er ett av mine nyttårsløfter at jeg skal bruke mindre tid på PCen... 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Er som regel innom DOL, Dagbladet og VG Somme dager nettbanken, stedets avis i nettutgaven, finn.no mm. Og regnskapene mine må jeg innom jevnlig selv om det ikke har skjedd forandringer der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.