Gå til innhold

Hva drikker dere på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

I år blir det nok farris som er boblevannet mitt på nyttårsaften. Skal jobbe. :)

Skrevet

Blir nok både ordentlig champagne og noe musserende (Cremant de Bourgogne eller cava).¨

Eller mente du kanskje hvilken champagne...?

Skrevet

I år blir det nok farris som er boblevannet mitt på nyttårsaften. Skal jobbe. :)

usj da...

Skrevet

Blir nok både ordentlig champagne og noe musserende (Cremant de Bourgogne eller cava).¨

Eller mente du kanskje hvilken champagne...?

Er også glad i cremanten.. tenkte mer på champagnen jeg da..

Skrevet

Litt øl og brus. Herlig blanding, ikke sant...!

ingenting er som å riste en halvliter cola og sprute det nye året inn.. hehe.. ikke de dyreste dråpene man kan sprute bort! Lurt det

Skrevet

Er også glad i cremanten.. tenkte mer på champagnen jeg da..

Vi har et par chamagner i kjelleren, får se hvilken jeg tar med på festen *gleder meg*^.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167493707' post='3452951]

For min del blir den en dunk HB

Du får blande med Nyco fruktsalt, da får du trøndersk sjampanje (merk skrivemåten).

Skrevet

Du får blande med Nyco fruktsalt, da får du trøndersk sjampanje (merk skrivemåten).

Ahh.. Genialt! Det er jo tross alt nyttårsaften :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167493855' post='3452955]

Ahh.. Genialt! Det er jo tross alt nyttårsaften :D

Ja, da kan man unne seg noe litt ekstra! :o)

Skrevet

Håper ikke Wenche Foss er inne her og leser.. da ville hun fått slag av den skrivemåten

Skrevet

Håper ikke Wenche Foss er inne her og leser.. da ville hun fått slag av den skrivemåten

Tror nok jeg kan berolige deg med at det er hun temmelig sikkert ikke :o).

Skrevet

Pepsi Max

Rødvin

Lidl-øl

Champagne

Cognac

Bailey

Jubelbrus

Skrevet

Pepsi Max

Rødvin

Lidl-øl

Champagne

Cognac

Bailey

Jubelbrus

Får bare håpe du ikke blander dette i en cocktail...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...