gutt23 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Pepsi Max Rødvin Lidl-øl Champagne Cognac Bailey Jubelbrus hvordan er lidl-ølet? hvilken champagne? 0 Siter
flisa Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 hvordan er lidl-ølet? hvilken champagne? Lidl-ølet heter Amunds koster 6,50 og smaker ikke så verst. Champagnen heter for dagen i morgen *løper for å kikke* Rodius Nahé Aner ikke om den er god -fikk den av en bonde i Frankrike i sommer 0 Siter
Gjest hihihiiiii Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Tror nok jeg kan berolige deg med at det er hun temmelig sikkert ikke ). hehe Det ville forsåvidt overrasket meg også! 0 Siter
gutt23 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Lidl-ølet heter Amunds koster 6,50 og smaker ikke så verst. Champagnen heter for dagen i morgen *løper for å kikke* Rodius Nahé Aner ikke om den er god -fikk den av en bonde i Frankrike i sommer wow.. høres spennendes ut! jeg skal ta frem en magnumflaske med bollinger! *skål* 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Drikker ikke noe shampagne hvis det er det du lurer på? Ville gjerne hatt tak i noe godt boblende greier uten alkohol å skåle i med unga da men kom liksom ikke på noe. Det går på brus for vår del. Senere på kvelden når ting har roet seg og alle smådriver med sitt så blir det en rød Martini eller noe hvitvin. Bobler ikke, men det er godt 0 Siter
pampen Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Marqués de Monistrol Rosé Brut som fikk en 6'er i VG i går. *spent* 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Blir nok ikke champagne her nei, pleier heller ikke ha det. Blir vel litt vin til maten og noen drinker ut over kvelden tenker jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Skal nok ikke drikke, men skulle jeg gjort det hadde det blitt pærecider 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 I år blir det bare Mozell, dessverre. Hadde jeg ikke vært på tjukka skulle jeg tyllet i meg champagne! 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Sjit, vi har glemt å kjøpe inn brus til i morgen. Da blir det julebrus-rester, cola zero-rester og vann. *sukk* 0 Siter
Gjest anonym for anledningen ;) Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg er på tjukken, så det blir vel farris, tenker jeg. 0 Siter
Mañana Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Crémant de Bourgogne Rosé Brut og Crémant de Bourgogne Rosé Brut. (Pluss ei flaske Martini Asti jeg fikk i julegave - som en helt grei reserve). Skål!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.