Gjest lurer i dag Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Finnes det noen regler for hva man kan utlevere av informasjon om barn man er faddere på, på nettet. Kan man feks legge ut bilder av barnet og bakgrunnen til barnet? Jeg mener nå faddebarn fra u-land, som man støtter med en pengesum pr.mnd. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Sånn uten tillatelse fra verge, så tviler jeg på at du kan legge ut navn og bilde. Det er i hvert fall ikke god nettikette. 0 Siter
Gjest lurer i dag Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Sånn uten tillatelse fra verge, så tviler jeg på at du kan legge ut navn og bilde. Det er i hvert fall ikke god nettikette. Takk, det bekrefter min egne tanker om dette... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Plan Norge ber spesielt om at dette ikke gjøres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.