Gå til innhold

HJELP! Syk katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var blærestein. Fikk ros for at jeg kom tidlig, hun mente han ikke kunne ha g¨tt lenge sånn

Så godt! Har fire katter selv, og de blir også passet på...

Godt nytt år til deg og pusen!

Fortsetter under...

Skrevet

Har vært nesten fire timer hos vet i dag - pusen er på badet og skal snart våkne nå. Heldigvis var urinen forholdsvis klar og jeg var tidlig ute som hun sa. Har fått diettmat som de skal følge begge to og forhåpentligvis kommer det ikke tilbake.

Tusen takk for alle svar!

og godt nyttår!

Det var godt å høre.

Godt nytt år til deg og kattene!

Skrevet

Er urinrøret tilstoppet av f.eks en urinstein, holder det ikke med antibiotika. Urinrøret må stakes opp og blæren tømmes. Pus kan bli forgiftet og dø av urinstoffer som tas opp i blodet.

Ja sant nok. Derfor bør(må!) dyrlegen sjekke, og ikke gi evt medisin over tlf.

Skrevet

Har vært nesten fire timer hos vet i dag - pusen er på badet og skal snart våkne nå. Heldigvis var urinen forholdsvis klar og jeg var tidlig ute som hun sa. Har fått diettmat som de skal følge begge to og forhåpentligvis kommer det ikke tilbake.

Tusen takk for alle svar!

og godt nyttår!

Herlig å høre. Flink Pusemamma!

Godt Nyttår til deg og dine, inkludert kattene!

Skrevet

Ja sant nok. Derfor bør(må!) dyrlegen sjekke, og ikke gi evt medisin over tlf.

Det vil nok ingen dyrlege gjøre heller.

Skrevet

det var blærestein. Fikk ros for at jeg kom tidlig, hun mente han ikke kunne ha g¨tt lenge sånn

Stakkar pus, godt du var tidlig ute. Nå blir det diettmat på pus fremover, og ingen godbiter.. akkurat som pusen min :-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...