hidi Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 det var blærestein. Fikk ros for at jeg kom tidlig, hun mente han ikke kunne ha g¨tt lenge sånn Så godt! Har fire katter selv, og de blir også passet på... Godt nytt år til deg og pusen! 0 Siter
Goliath Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Har vært nesten fire timer hos vet i dag - pusen er på badet og skal snart våkne nå. Heldigvis var urinen forholdsvis klar og jeg var tidlig ute som hun sa. Har fått diettmat som de skal følge begge to og forhåpentligvis kommer det ikke tilbake. Tusen takk for alle svar! og godt nyttår! Det var godt å høre. Godt nytt år til deg og kattene! 0 Siter
bouenas Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Er urinrøret tilstoppet av f.eks en urinstein, holder det ikke med antibiotika. Urinrøret må stakes opp og blæren tømmes. Pus kan bli forgiftet og dø av urinstoffer som tas opp i blodet. Ja sant nok. Derfor bør(må!) dyrlegen sjekke, og ikke gi evt medisin over tlf. 0 Siter
bouenas Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Har vært nesten fire timer hos vet i dag - pusen er på badet og skal snart våkne nå. Heldigvis var urinen forholdsvis klar og jeg var tidlig ute som hun sa. Har fått diettmat som de skal følge begge to og forhåpentligvis kommer det ikke tilbake. Tusen takk for alle svar! og godt nyttår! Herlig å høre. Flink Pusemamma! Godt Nyttår til deg og dine, inkludert kattene! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja sant nok. Derfor bør(må!) dyrlegen sjekke, og ikke gi evt medisin over tlf. Det vil nok ingen dyrlege gjøre heller. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 det var blærestein. Fikk ros for at jeg kom tidlig, hun mente han ikke kunne ha g¨tt lenge sånn Stakkar pus, godt du var tidlig ute. Nå blir det diettmat på pus fremover, og ingen godbiter.. akkurat som pusen min :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.