Gå til innhold

Hovne kjertler, men ingen forkjølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet med hovne kjertler i går morges og trodde at det sikkert var en forkjølelse på gang, fordi jeg var så dum at jeg åpnet vinduet om natta. Vinduet ligger rett over hodet på meg. Jeg lå og frøs, men var så trøtt at jeg ikke orket å stå opp for å lukke.

Men det kjennes ikke som det er noen forkjølelse på gang allikevel og kjertlene er like hovne. Kjennes ut som kusma på begge sider. I alle dager kan dette være for noe rart da?

Skrevet

Enten kan det være starten på en forkjølelse/luftveisinfeksjon, (at du brygger på noe, som moren min sier), eller så kan det bare være "forsvaret" som har høynet beredskapen og jobber for å drive tilbake angrepet.

Gjest Debra irl
Skrevet

Enten har du litt overaktive kjertler som jeg har, som kan reagere som om det skulle vært en infeksjon- og så kommer det aldri noe. Eller så er det noe rusk på vei.

Jeg våknet i går med _den_ halsen, dro på legevakt og måtte på penicillinkur prompte.

Skrevet

Enten kan det være starten på en forkjølelse/luftveisinfeksjon, (at du brygger på noe, som moren min sier), eller så kan det bare være "forsvaret" som har høynet beredskapen og jobber for å drive tilbake angrepet.

Da håper jeg det er det siste:)

Jeg er i drittform om dagen. Legger meg sent og står opp sent. Har spist alt for mye sukker og fett i hele desember og det merkes på formen

og kiloene.

Gleder meg til januar, til å begynne på jobb igjen og til å starte et nytt og bedre liv.

Jeg skal kjøpe ny skrittteller, finne frem vitaminpillene som ligger i kjelleren et sted, dra på treningsstudio,Gå på ski, når det bare blir snø, drikke masse vann, spise salat hver dag osv osv:)

Har mange planer ja.

Skrevet

Da klarer vel immunforsvaret ditt påkjenningen :-)

Det håper jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...