Gå til innhold

Vår jeg fæl?

Gjest Er det meg som er fullstendig på bærtur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke dumt å be om unnskylding. Så det blir en hyggelig kveld i morgen.

Kanskje jeg skal ringe?

Eller du sier det i morgen, når dere møtes, og gir henne en god klem!

Det ordner seg!

Skrevet

Helt ærlig synes jeg det må være ditt ansvar å hente sønnen din og sørge for at han får med seg alt hjem. Har han glemt genseren hos andre, så burde kanskje søsteren din ha passet litt på, ja. Når jeg ser på denne situasjonen isolert sett, så synes jeg du overreagerte. Noen mennesker er mye mer distre enn andre og jeg tror ikke søsteren din glemte genseren med vilje?

Gjest Debra irl
Skrevet

Det kommer jo litt an på situasjonen. Men jeg opplever når jeg er barnevakt at foreldrene sender med som om de skulle vært her en uke og ikke bare en helg. Og da er det fort gjort at en genser el lign blir gjenglemt. Så da syns jeg det er flott hvis foreldrene gidder å hente. Hvis ikke avtaler vi bare å møtes og overlevere hitegodset.

Skrevet

Hva pokker har dette med staving å gjøre?

Resten av svaret ditt er ok.

Jeg mener nå det heter var jeg fæl.Og det har jo ingen ting med vår å gjøre for den er jo hyggelig eller hva? :)

Skrevet

Fluortabletter også?

Ha ha, hadde det ikke vært for at jeg ikke har noen søster, men en bror som ringte og han var ikke sur en gang, så skulle man nesten tro det var meg du snakket om:)

*ler*

Tenke noe sånt jeg også, leser innleggene ovenfra og ned og ser du sier "fluortabletter" og så lenger ned sier trådstarter "fluortabletter"

Dæven..... *ler mer*

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg syns du overreagerer og om du var "nebbete" i telefonen syns jeg i tillegg at du var frekk ja.

Jeg glemmer igjen ting hos andre, og prøver så godt jeg kan og sende med andre tingene dems når di er hos meg, men det er vel heller skjeldent jeg klarer det.

Jeg er nok som din søster, men kan trøste deg med at vi neppe gjør dette med vilje.

Hilsen norges største sushode

Skrevet

*ler*

Tenke noe sånt jeg også, leser innleggene ovenfra og ned og ser du sier "fluortabletter" og så lenger ned sier trådstarter "fluortabletter"

Dæven..... *ler mer*

Ja he he, men resten av historien passer ikke heldigvis:)

Gjest amparro....
Skrevet

Ja, det synes jeg! Du hadde fått en lekse av meg, hadde jeg vært din søster. Herregud, alle glemmer vel ting. Det er DITT ansvar å hente ungen og sørge for at alt blir med tilbake.

Jeg hadde ikke ønsket å ha ditt barn på overnatting!!

Skrevet

Jeg mener nå det heter var jeg fæl.Og det har jo ingen ting med vår å gjøre for den er jo hyggelig eller hva? :)

Da burde du kanskje prøve å forstå forskjellen på tastefeil og feilstaving.

Det er selvsagt mye mer alvorlig å bomme på en bokstav enn å ikke kunne og/å-regelen? Eller? Næh... (Sjit, det staves jo "nei", og igjen, uæh, det staves jo shit... uoppss, hvordan skal man overleve på et diksusjonsforum....)

Skrevet

Hadde ikke reagert om de hadde glemt den hjemme hos seg selv, men hos noen andre ville jeg nok hatt den tilbake så fort som mulig for at den ikke skal bli borte i andres kaos.

ÅØog Å? Godt nyttår til deg =0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...