Gå til innhold

Privatisteksamen naturfag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må opp i eksamen i naturfag til våren og trenger derfor å gjøre naturfag øvelsene.

Er det noen skoler som har tilbyr dette som kurs , gjerne ikke så dyrt? Har vgs kanskje tilbud om dette eller må jeg kontakte private som feks Sonans?

Skrevet

Jeg ville spurt en videregående skole om du kan være hospitant i timer med øvelser. :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Noen videregående skoler tar gjerne opp hospitanter (deltar i undervisningen, men tar eksamen som privatist) eller delkurselever (vanlig elevstatus, får standpunktkarakter). Men det vil bli vanskelig å få til det over ett semester, da klassen allerede er halvveis i pensum.

Jeg tror private skoler, som Sonans, kjører slike kurs over ett semester. Men husk at Sonans har heller ikke ubegrenset med plasser, det kan allerede være for sent å søke. Sonans tilbyr gratis veiledning i forkant, det benyttet jeg meg av. Det er ikke noe press om at man må begynne der, jeg fikk bare med meg et søknadsskjema og ønske om lykke til.

Skrevet

Bjørknes har undervisning i naturfag til våren, men det kan være forsent å melde seg på nå.

Undervisning på vgs går over et skoleår, så nå er de jo kommet omtrent halvveis i pensum, men det går jo an å høre om det er en mulighet for at du kan være med likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...