Jeannie Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg må opp i eksamen i naturfag til våren og trenger derfor å gjøre naturfag øvelsene. Er det noen skoler som har tilbyr dette som kurs , gjerne ikke så dyrt? Har vgs kanskje tilbud om dette eller må jeg kontakte private som feks Sonans? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg ville spurt en videregående skole om du kan være hospitant i timer med øvelser. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Noen videregående skoler tar gjerne opp hospitanter (deltar i undervisningen, men tar eksamen som privatist) eller delkurselever (vanlig elevstatus, får standpunktkarakter). Men det vil bli vanskelig å få til det over ett semester, da klassen allerede er halvveis i pensum. Jeg tror private skoler, som Sonans, kjører slike kurs over ett semester. Men husk at Sonans har heller ikke ubegrenset med plasser, det kan allerede være for sent å søke. Sonans tilbyr gratis veiledning i forkant, det benyttet jeg meg av. Det er ikke noe press om at man må begynne der, jeg fikk bare med meg et søknadsskjema og ønske om lykke til. 0 Siter
EllaJo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Bjørknes har undervisning i naturfag til våren, men det kan være forsent å melde seg på nå. Undervisning på vgs går over et skoleår, så nå er de jo kommet omtrent halvveis i pensum, men det går jo an å høre om det er en mulighet for at du kan være med likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.