Gå til innhold

Syke menn igjen

Gjest Tør ikke å si det

Anbefalte innlegg

Gjest Tør ikke å si det
Skrevet

Jeg må bare få være anonym nå altså.Er litt flau over mannen min.

Jeg satt og leste om syke menn som får trøst av mamma.

Hva synes dere om den her?

Mannen min hadde fått en urinveisinfeksjon og jeg hører at han beklager seg fælt på telefonen til moren sin (Det var jo svært synd på han stakkar) og så hører jeg han sier: Jeg tror *Anne* har smittet meg!

Hæææ, tenk å si sånt da!!

Altså,for det første hadde jeg ingen urinveisinfeksjon og for det andre ble jeg så sjokkert over uttalsen at jeg begynte å le.

Skrevet

Det er storsinnet av deg å ta det så pent. For det var jo skikkelig illojalt sagt.

Men syke menn som snakker med sin mor blir gjerne 7 år igjen.

Det kan jo også hende moren grov og spurte om hvordan i huleste han kan ha fått noe slikt. Enkelte mener at all sykdom skyldes noe de har gjort feil.

Skrevet

HAHA!

Kanskje du har hatt halsbetennelse? :P

Din lille gris.

Gjest Tør ikke å si det.
Skrevet

Det er storsinnet av deg å ta det så pent. For det var jo skikkelig illojalt sagt.

Men syke menn som snakker med sin mor blir gjerne 7 år igjen.

Det kan jo også hende moren grov og spurte om hvordan i huleste han kan ha fått noe slikt. Enkelte mener at all sykdom skyldes noe de har gjort feil.

Nei, han hadde visst spurt hos legen også, men han hadde svært at det nok var plent umulig:)

Han skal ha en forklaring på alt. Komme til bunns i ting og den eneste "logiske" forklaringen han så nå, det var meg.

Gjest Tør ikke å si det
Skrevet

HAHA!

;o)

Skrevet

Kan ikke fatte å begripe hva slags menn enkelte av dere holder sammen med.

Er virkelig mange menn så sytete,dumme,stakkarslige, hjelpeløse osv som enkelte her vil ha det til?

Jeg gremmes.

Gjest Tør ikke å si det.
Skrevet

Kan ikke fatte å begripe hva slags menn enkelte av dere holder sammen med.

Er virkelig mange menn så sytete,dumme,stakkarslige, hjelpeløse osv som enkelte her vil ha det til?

Jeg gremmes.

Vel, når han er syk så.

Men han er ingen mann noen ville ha kalt hjelpeløs, tror jeg:)

Gjest Tør ikke å si det
Skrevet

Jeg gremmes over mine "brødre"....

Jeg tok det opp med han et par uker etter og spurte han om han ikke synes det var litt barnslig å klage til mamma over at kona hadde smittet han med urinveisinfeksjon.

Første gang jeg har sett han rødme og jo han var enig i det.

Skrevet

Det er egentlig ikke værre enn at gubben har litt problemer i forhold til moren sin. Han kan ikke vise svakheter til henne.

Men å bruke sin kone som unnskyldning i en slik sak er bare pyton, for å si det mildt. Han kunne bare sagt at han ikke forstår hvorfor han han har fått et slikt problem.....eller bare holdt kjeft.

Skrevet

Jeg tok det opp med han et par uker etter og spurte han om han ikke synes det var litt barnslig å klage til mamma over at kona hadde smittet han med urinveisinfeksjon.

Første gang jeg har sett han rødme og jo han var enig i det.

DET var da i hvert fall noe...he-he...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hah det må være noe av det snåleste jeg har hørt. Og så si at det er du som har smitta han? Hallo.

Forresten er det sjelden at menn får urinveisinfeksjon. Håper han får sjekka dette grundig av en lege som vet hva han driver med.

Skrevet

Nei, han hadde visst spurt hos legen også, men han hadde svært at det nok var plent umulig:)

Han skal ha en forklaring på alt. Komme til bunns i ting og den eneste "logiske" forklaringen han så nå, det var meg.

Det kan smitte altså, det er ikke uten grunn at man får det med en gang man kommer på sykehuset. Og da kan det være luftbårne også. Men man kan også få det fra toalettseter.

Caloni Makaroni
Skrevet

HAHA!

*lol*

Gjest Tør ikke si det
Skrevet

Det kan smitte altså, det er ikke uten grunn at man får det med en gang man kommer på sykehuset. Og da kan det være luftbårne også. Men man kan også få det fra toalettseter.

Kan det?

Vel, kanskje han har vært utro? Neida, tror ikke det:)

Men han har gått med noen magesmerter en tid.For noen måneder siden var det visst magesår. Så klaget han ikke på en stund. Så startet det igjen og nå var det sagt at det var urinveisinfeksjon. Han hadde forhøyede prostaprøver også, men så var de fine igjen neste gang.

Nå sies det at han har brokk.

For noen år siden da vi strevde med å få minstemor (Nå vet du nok hvem jeg er) ble det sagt at han hadde begynnende brokk.Han gjorde ikke noe med det.

Jeg har ikke noe greie på det, men det må ha vært en annen form for brokk enn det han har nå.

Skrevet

Kan det?

Vel, kanskje han har vært utro? Neida, tror ikke det:)

Men han har gått med noen magesmerter en tid.For noen måneder siden var det visst magesår. Så klaget han ikke på en stund. Så startet det igjen og nå var det sagt at det var urinveisinfeksjon. Han hadde forhøyede prostaprøver også, men så var de fine igjen neste gang.

Nå sies det at han har brokk.

For noen år siden da vi strevde med å få minstemor (Nå vet du nok hvem jeg er) ble det sagt at han hadde begynnende brokk.Han gjorde ikke noe med det.

Jeg har ikke noe greie på det, men det må ha vært en annen form for brokk enn det han har nå.

Hihi, jeg tror både han og jeg skal ta oss en tur på legevakta i morra. Han burde få sjekka seg skikkelig.

Men altså, faren til minstemann var også plaget av prostatabetennelse i mange år og det var vondt, tror jeg.

Og UVI kan være vondt det også og behøver ikke å vise så mye positivt på en stick.

Jeg har nå hatt UVI og fått antibiotika i sju dager, 4 dager etter endt kur fikk jeg nyrebekkenbetennelse, ny 10 dagerskur og den var ferdig i går. Jeg har vondt uansett og dattera mi mistenker nyrestein og jeg reflux.

Det kan være noe slikt også. Det er synd man ikke er lege og kan sjekke alt sjøl for jeg begynner virkelig å miste tiltroen til legene. Jeg har hatt slik vondt før og da sa fastlegen at det var muskelsmerter og legevaktslegen mente det var nyregrus.

Skrevet

Hihi, jeg tror både han og jeg skal ta oss en tur på legevakta i morra. Han burde få sjekka seg skikkelig.

Men altså, faren til minstemann var også plaget av prostatabetennelse i mange år og det var vondt, tror jeg.

Og UVI kan være vondt det også og behøver ikke å vise så mye positivt på en stick.

Jeg har nå hatt UVI og fått antibiotika i sju dager, 4 dager etter endt kur fikk jeg nyrebekkenbetennelse, ny 10 dagerskur og den var ferdig i går. Jeg har vondt uansett og dattera mi mistenker nyrestein og jeg reflux.

Det kan være noe slikt også. Det er synd man ikke er lege og kan sjekke alt sjøl for jeg begynner virkelig å miste tiltroen til legene. Jeg har hatt slik vondt før og da sa fastlegen at det var muskelsmerter og legevaktslegen mente det var nyregrus.

Da må de vel for svarten ta røngten av deg. Blir så irritert over at legene bare går ut fra at det er sånn og sånn,uten å undersøke skikkelig.

Har opplevd det så mange ganger vi også.

Ønsker deg god bedring ihvertfall og håper de finner ut av det nå.

Skrevet

Da må de vel for svarten ta røngten av deg. Blir så irritert over at legene bare går ut fra at det er sånn og sånn,uten å undersøke skikkelig.

Har opplevd det så mange ganger vi også.

Ønsker deg god bedring ihvertfall og håper de finner ut av det nå.

Akkurat nå har jeg så vondt at jeg ikke kommer ut av senga enda men av erfaring vet jeg at det verste gir seg i løpet av noen timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...