Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær sterk kjære!

En fange rømmer fra fengselet der han har sittet inne i 15 år. Han stopper ved et hus og bryter seg inn. Der finner han et ungt par i sengen. Han river mannen ut av sengen, binder ham fast til en stol, binder kvinnen til sengen og legger seg oppå henne. Han nusser henne forsiktig på halsen en liten stund, og så går han ut på badet.

Mens fangen er på badet sier mannen til kona: "Hør her, denne fyren er en fange, se på klærne hans! Han har sikkert tilbrakt mye tid i fengsel og har ikke sett en kvinne på årevis. Jeg så måten han kysset halsen din på. Hvis han vil ha sex, så ikke nøl. Ikke beklag deg, bare gjør hva han sier. Gjør ham tilfreds. Hvis han blir sint, kommer han til å drepe oss. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg."

Kona svarer: "Han kysset ikke halsen min. Han visket meg i øret. Han fortalte at han har vært i fengsel i 15 år og beklaget at han hadde mistet lysten på kvinner, til og med en jente så vakker som meg. Han sa videre at han syntes du var veldig sexy, og spurte om vi hadde vaselin på badet. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg også .."

Caloni Makaroni
Skrevet

*lol*

Jeg har en annen en:

Lasse ville slanke seg, og meldte seg på et vektreduseringsopplegg. Opplegget gitt ut på å få mye mosjon, og på den måten gå ned i vekt. Dag 1 ringer det på døra hans, og utenfor står det ei spenstig, pen jente. Hun gir ham en lapp hvor det står "Tar du meg igjen, er jeg din", og løper avgårde. Lasse løper etter henne, og etter seks lange kilometer når han henne igjen og hun er hans for kvelden.

Dag 2 ringer det igjen på døren hans. Der står det ei enda spenstigere dame, og hun er enda penere enn den første. Hun gir ham en lapp hvor det står "tar du meg igjen, er jeg din", og løper avgårde. 14 kilometer senere har han tatt henne igjen, og hun er hans for kvelden.

Dag 3 ringer det på døren. Utenfor står det en svær, bredskuldra kar, ikledd kun en liten stringtruse. Med seg har han en lapp, som han gir til Lasse: "Tar jeg deg igjen, er du min".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...