Gå til innhold

Hvordan ville du reagert...

Anbefalte innlegg

Gjest mamman26
Skrevet

...hvis din tre-åring ved to anledninger ble klort til blods av et annet barn på fire år i barnehagen? (Har gått i barnehagen i kun to mnd.)

Gjest mamman26
Skrevet

Glemte å skrive at det er i ansiktet han blir klort.

Skrevet

Jeg ville jo ha snakket med de ansatte i barnehagen først. Spurt om de kunne følge litt med på hva som skjedde med ditt barn og tatt det derfra.

Skrevet

Jeg ville gitt beskjed til de ansatte at de følger med litt. Er lett å bli både leit å usikker på barnehagen hvis man opplever slikt.

De kan faktisk følge opp en nykommer litt ekstra hvis man begynner midt i året.

Skrevet

Det har jeg vært med på, dvs. det hendte i gata der vi bodde en gang.

Ei udregelig berte var stygg mot alle som var mindre enn seg, slo, dyttet ol.

Den dagen ene barnet mitt kom grinende til meg med fire lange blodige striper nedover hele det ene kinnet så klikket det for meg.

Jeg dundret over til huset hennes og fortalte foreldrene akkurat hva jeg syntes om oppførselen på det minimonsteret.

Det roet seg da, de holdt henne mye inne, og flyttet rett etterpå.

Slike saker liker jeg ikke og tollererer jeg ikke, og hadde det skjedd mitt barn i barnehagen så hadde jeg tatt en prat med personalet. Pronto.

Skrevet

Jeg ville gitt beskjed til barnehagen og så skrevet det på kontoen for slike ting som skjer når det er flere barn sammen.

Skrevet

Huff, dette har jeg også vært med på. Min sønn, nå 30 år har kloremerke enda i ansiktet etter å ha blitt klort i barneparken som liten. En tante på 20 unger, ikke lett å få med seg alt og i hvertfall ikke når en liten jente ved kallenavn "kloreMarte" gikk der.

Skrevet

Jeg hadde tatt en uformel prat med pedagogisk leder om dette. Sagt at jeg syns det er leit for sønnen min, og at du er redd for at han ikke skal like å gå i barnehagen hvis dette fortsetter.

Jeg ville spurt om de har mulighet til å følge litt ekstra med i en periode til den som klorer har lært seg bedre metoder for å kommunisere med andre. Jeg ville også gitt uttrykk for at det ikke er noe å bli hysterisk over, sånt skjer :-)

Personalet har nok dette "problemet" i fokus allerede, men det kan nok hjelpe dem å holde fokus hvis du minner dem på det på en fin måte :-)

Skrevet

Jeg ville tenkte at det er slikt som skjer når mange små er samlet på ett sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...