Gå til innhold

mannehjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest curlygirly
Skrevet

Det er en fyr som jeg er så dødelig forelska i. Alt stemmer. Vi er like på mange områder, og ulike på andre. Vi utfyller hverandre så bra, og vi ønsker mye av de samme tingene i livet. Han kommer alltid bort til meg og flørter og sender meg sånne blikk.. Noen ganger når vi er på samme sted, men ikke er rett ved siden av hverandre, står han og ser på meg. Jeg ser tilbake, blir flau og flakker med blikket, men han bare fortsetter og ser. Jeg har sendt noen meldinger til han med jevne mellomrom. 2 av dem har vært sånne kose meldinger, og 1 var et spørsmål om han ville være med på en tilstelning. Han kunne ikke den dagen. Men han har svart på begge kose-meldingene. Han spør spørsmål tilbake og slikt. Han er en rolig type, og han er nok også ganske sjenert når det kommer til jenter og slikt. Han er 25 år, men har aldri hatt dame. Jeg er den mer utadvente.

Det som får meg til å undre, er at han ikke tar videre initativ til noe. Ja, _jeg_ synes han viser interesse når vi er sammen, men jeg kan jo overtolke...? Man skulle jo tro at siden jeg har tatt initativ til å finne på noe, at han da føler at han lett kan spørre meg en dag? Det er jo ikke vanskelig å taste noen ord i en sms?

Hva skal jeg tro?

Hva skal jeg gjøre?

"bare gå og spør han med ut på en kaffe, bla bla bla..."

- Det er ikke så lett!

Skrevet

Mest trolig så tenker han at du kanskje ikke er interessert og han er livredd for å dumme seg ut. Derfor synes jeg at du kan ta neste skritt, for du høres ut til å ha rygg til å bære et evt nei til romanse :)

Skrevet

Go for it!

Inviter ham på en kaffe eller en spasertur. For det høres ut som han er veldig interessert, men også veldig redd for å ta initiativ!

Så da gjør du det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...