Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne ut hvilken sang dette er?

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har hørt den sangen bli spilt en del på radio, så det er en forholdsvis "kjent" sang, men hva den heter og hvem som synger vet jeg ikke.

Jeg er ikke riktig sikker på om jeg hater den skikkelig, eller om delvis liker den. Den er så irriterende at..at...den nesten må være litt morsom ;)

Gjest heisanndusann
Skrevet

Jeg har ikke gått inn og sett på videoen, men : Hvis du hører teksten, kan du google den! For eksempel refrenget. Det pleier jeg å gjøre hvis jeg hører en sang på radio. Sett setningen i gåseøyne og søk i vei! Stort sett får jeg da opp flere sider som har lagt ut teksten + artistnavnet. Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke gått inn og sett på videoen, men : Hvis du hører teksten, kan du google den! For eksempel refrenget. Det pleier jeg å gjøre hvis jeg hører en sang på radio. Sett setningen i gåseøyne og søk i vei! Stort sett får jeg da opp flere sider som har lagt ut teksten + artistnavnet. Lykke til!

Skrive inn teksten ja *ler*. Gå inn å hør på sangen du;o)

Skrevet

Hvis du hadde lest de svarene som er kommet fra før så hadde du sett at den allerede var funnet. ;)

Skrevet

Skrive inn teksten ja *ler*. Gå inn å hør på sangen du;o)

Jeg googlet faktisk teksten. ;) Fikk treff på frasen "dellandå". :D

Skrevet

Jeg googlet faktisk teksten. ;) Fikk treff på frasen "dellandå". :D

Ikke med å vel? Fikk ikke opp noe jeg.

Skrevet

Den har ingen "tekst" for da bruker jeg samme fremgangsmåte som deg. Men det er derfor jeg håper noen har hørt den og vet hva den heter.:0)

Skrevet

Men denne må være en remix, for den ligner ikke disse du har linket til.:0) Jeg prøver å søke på limewire etter Loituma girl nå da...

Sjekka du den siste linken, da? ;)

http://tinyurl.com/yzylrx

Gjest meg igjen ja
Skrevet

Du mener å laste den ned til din egen maskin? Bruk f.eks. denne: http://tinyurl.com/yhg8w6

Jeg har 3 spillere på maskina, men ingen kjenner igjen denne filtypen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...