smurf78 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Hva er det beste tipset mot kronisk dårlig ånde når tannkrem mot dårlig ånde ikke funker? Har brukt litt munnskyllevann som funka, men tennene blir misfarga av lengre tids bruk. Så et eller annet på tv man kunne bruke mot dårlig ånde på Alliance apotekene. Noen som vet hva det er? Andre tips mottas med takk. Helst ikke tips som munnspray osv, for da hjelper det bare en liten stund. Vil bli kvitt problemet. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Zinkoral tabletter.. funker bra.. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Er det fastslått at du har "kronisk dårlig ånde", eller er det dine egne ord? Dårlig ånde har gjerne en årsak det går an å finne ut av. Noen ganger kan årsaken være polypper eller noe sånt, jeg husker ikke riktig. Det er uansett noe som må undersøkes av lege. Sinkmangel kan gi dårlig ånde. Du får kjøpt sink i tablettform på apoteket. Det kan være verdt å prøve ut. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Har du sjekket deg ordentlig for å finne ut grunnen til ånden? Magen kan være problemet, like så mandler, hals, tenner etc. Zink som en annen sier her kan hjelpe, zinktabletter for ånden finner du bla. på apotek. Om du ikke har sjekket deg så ville jeg vurdert å gjøre det, er det en fast grunn til dette så er det vel ganske greit å få redet ut og ordnet opp i det. 0 Siter
smurf78 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Er det fastslått at du har "kronisk dårlig ånde", eller er det dine egne ord? Dårlig ånde har gjerne en årsak det går an å finne ut av. Noen ganger kan årsaken være polypper eller noe sånt, jeg husker ikke riktig. Det er uansett noe som må undersøkes av lege. Sinkmangel kan gi dårlig ånde. Du får kjøpt sink i tablettform på apoteket. Det kan være verdt å prøve ut. Nei har ikke vært hos legen, men er kanskje på tide ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.