Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste tipset mot kronisk dårlig ånde når tannkrem mot dårlig ånde ikke funker? Har brukt litt munnskyllevann som funka, men tennene blir misfarga av lengre tids bruk. Så et eller annet på tv man kunne bruke mot dårlig ånde på Alliance apotekene. Noen som vet hva det er? Andre tips mottas med takk. Helst ikke tips som munnspray osv, for da hjelper det bare en liten stund. Vil bli kvitt problemet.

Caloni Makaroni
Skrevet

Er det fastslått at du har "kronisk dårlig ånde", eller er det dine egne ord?

Dårlig ånde har gjerne en årsak det går an å finne ut av. Noen ganger kan årsaken være polypper eller noe sånt, jeg husker ikke riktig. Det er uansett noe som må undersøkes av lege.

Sinkmangel kan gi dårlig ånde. Du får kjøpt sink i tablettform på apoteket. Det kan være verdt å prøve ut.

Skrevet

Har du sjekket deg ordentlig for å finne ut grunnen til ånden?

Magen kan være problemet, like så mandler, hals, tenner etc.

Zink som en annen sier her kan hjelpe, zinktabletter for ånden finner du bla. på apotek.

Om du ikke har sjekket deg så ville jeg vurdert å gjøre det, er det en fast grunn til dette så er det vel ganske greit å få redet ut og ordnet opp i det.

Skrevet

Er det fastslått at du har "kronisk dårlig ånde", eller er det dine egne ord?

Dårlig ånde har gjerne en årsak det går an å finne ut av. Noen ganger kan årsaken være polypper eller noe sånt, jeg husker ikke riktig. Det er uansett noe som må undersøkes av lege.

Sinkmangel kan gi dårlig ånde. Du får kjøpt sink i tablettform på apoteket. Det kan være verdt å prøve ut.

Nei har ikke vært hos legen, men er kanskje på tide ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...