Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jepp ....Venter på fortsettelsen.... *kjeder meg* :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 ....Venter på fortsettelsen.... *kjeder meg* :-) Jeg kjeder meg jeg også. Leser litt her og der og tror jeg skal sove ) 0 Siter
Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg kjeder meg jeg også. Leser litt her og der og tror jeg skal sove ) Har faktisk lurt på det samme, men er så forbasket Våken!!:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Har faktisk lurt på det samme, men er så forbasket Våken!!:-) Jeg og. Og så burde jeg komme meg ut i morra men vet ikke om jeg gidder/orker. 0 Siter
Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg og. Og så burde jeg komme meg ut i morra men vet ikke om jeg gidder/orker. Men det er jo ikke før Midnatt det "skjer"! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Men det er jo ikke før Midnatt det "skjer"! ;-) Er det ikke da jeg skal passe på lille kaninen på verandaen? Han legger seg inn i høyet og gjemmer seg. 0 Siter
Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Er det ikke da jeg skal passe på lille kaninen på verandaen? Han legger seg inn i høyet og gjemmer seg. Ha-ha-ha, jo det kan hende det! Sett høytaleren ut på verandaen, med Mozart på cd'en (ikke _for_ høyt, da!), så kan du gå ut og ha det morro, i trygghet om at Pelle(?) har det helt trygt og godt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ha-ha-ha, jo det kan hende det! Sett høytaleren ut på verandaen, med Mozart på cd'en (ikke _for_ høyt, da!), så kan du gå ut og ha det morro, i trygghet om at Pelle(?) har det helt trygt og godt. Han heter james hihi 0 Siter
Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Han heter james hihi He he, James vil nok nyte Mozart:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 He he, James vil nok nyte Mozart:-) Han er søt da. Men ikke så kosete så han må bo på verandaen. Og så lukter han vondt ( 0 Siter
Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Han er søt da. Men ikke så kosete så han må bo på verandaen. Og så lukter han vondt ( Kaniner bruker å gjøre det. Kanskje de er glade for (altså kaniner generelt;-)) å bo utendørs - så de slipper å lukte på _vår_ vonde lukt?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Kaniner bruker å gjøre det. Kanskje de er glade for (altså kaniner generelt;-)) å bo utendørs - så de slipper å lukte på _vår_ vonde lukt?? kanskje han er glad for å slippe sigarettosen. 0 Siter
Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 kanskje han er glad for å slippe sigarettosen. Og i morgen blir det trolig sigar. Enda verre. En røyk til, så er det rett til sengs. Helt sant. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Og i morgen blir det trolig sigar. Enda verre. En røyk til, så er det rett til sengs. Helt sant. Hehe, pakka mi er tom så det blir ikke flere. 0 Siter
Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hehe, pakka mi er tom så det blir ikke flere. Så rart. Det er min også. Men jeg har en til på lur. Den er til i morgen;-) SÅ er det slutt på røykinga. Tror jeg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Så rart. Det er min også. Men jeg har en til på lur. Den er til i morgen;-) SÅ er det slutt på røykinga. Tror jeg! Skal du slutte? Det skal ikke jeg gjøre i hvert fall, noe så kjedelig ;o) 0 Siter
Gjest nattmennesket Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Skal du slutte? Det skal ikke jeg gjøre i hvert fall, noe så kjedelig ;o) Ja, prøver stadig. Men jeg er så irriterende sprekkferdig!;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ja, prøver stadig. Men jeg er så irriterende sprekkferdig!;o) Jeg har til og med sluttet å prøve. Det er min last og den trives jeg med. Kan ikke være helt perfekt da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.