Gå til innhold

Dorthe..

Anbefalte innlegg

Gjest nattmennesket
Skrevet

Jeg har til og med sluttet å prøve. Det er min last og den trives jeg med. Kan ikke være helt perfekt da.

Det har du helt rett i, og du er heldig som har innfunnet deg med det!

Men jeg har så mange andre laster, -men bortsett fra det er jeg tilnærmet perfekt jeg også altså;o)

Nå har jeg spist litt nattmat, og er klar for senga!

Ha en god natt og drøm søtt. Og Godt Nyttår, selvfølgelig!

Skrevet

Det har du helt rett i, og du er heldig som har innfunnet deg med det!

Men jeg har så mange andre laster, -men bortsett fra det er jeg tilnærmet perfekt jeg også altså;o)

Nå har jeg spist litt nattmat, og er klar for senga!

Ha en god natt og drøm søtt. Og Godt Nyttår, selvfølgelig!

Godt nyttår :o)

Skrevet

Dø, sjekker du ut når jeg sover eller ;o)

Ja.. men jeg sovna istad og nå er jeg våken igjen..

Skrevet

Ja.. men jeg sovna istad og nå er jeg våken igjen..

men nå må jeg sove

Skrevet

men nå må jeg sove

Jeg la meg halv sju.. veldig lurt..

Skrevet

Jeg våknet nå, nå må jeg klare å snu døgnet litt i hvert fall så jeg får med meg det lyset som er ute.

Skrevet

Jeg våknet nå, nå må jeg klare å snu døgnet litt i hvert fall så jeg får med meg det lyset som er ute.

Hvordan klarer du å ta deg av barnet ditt med en slik døgnrytme? Må han klare seg selv?

Skrevet

Hvordan klarer du å ta deg av barnet ditt med en slik døgnrytme? Må han klare seg selv?

Han er hos faren. Derfor jeg snur døgnrytmen fullstendig.

Forresten er jeg dårlig også så nå venter jeg på å bli bedre slik at jeg orker å dra på Legevakta.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg sovnet 8.30, så jeg slo deg :s Våknet halv to, og nå skal jeg på jobb om en halv time. Med feber og vond hals :/

Skrevet

Han er hos faren. Derfor jeg snur døgnrytmen fullstendig.

Forresten er jeg dårlig også så nå venter jeg på å bli bedre slik at jeg orker å dra på Legevakta.

Det er bra, det er så trist med barn som må greie seg stort sett selv....

Skrevet

Det er bra, det er så trist med barn som må greie seg stort sett selv....

Du kan godt få låne min innimellom å ta ham med på noen fysiske aktiviteter hvis du er bekymret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...