Gå til innhold

Aftenposten sin førsteside i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Nå har jeg ikke sett di andre avisene, så det kan godt hende alle er like "groteske"

Men og se tre maskerte menn/bødler feste løkken rundt halsen på Saddam Hussein, syns jeg er i overkant.

Denne avisen skal i alle fall ikke min sønn se, jeg vil ikke bli satt i en situasjon at jeg må forklare hvorfor mannen har en løkke rundt halsen. Eller snarer bortforklare hvorfor mannen har en løkke rundt halsen.

Vennlig hilsen en opprørt

jeia1365380317
Skrevet

Vet du , det er jeg helt enig i !!

De kunne valgt et annet bilde, alle skjønner, og vet jo at han har tatt repern :)

Uklokt valg !!

Skrevet

Sønnen min på 5 år satt å kikket på disney channel i går formiddag og imens jeg var på kjøkkenet hadde han skiftet over til nrk der det var ekstra nyheter angående Sadam.Så kom han å spurte meg hva det betyr og bli hengt og hvorfor han mannen fikk et tau rundt halsen.Jeg måtte bare forklare så godt jeg kunne men ville helst ha ungått at han fikk se det

Gjest utroligteit
Skrevet

Jeg har ikke sett forsiden, men for meg høres det veldig unødvendig ut. Vi vet at det har skjedd og blir jo påprakket bildene både på nyhetene og nettavisene. Da kan de spare oss for å smelle det opp på avisforsidene også.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg har ikke sett forsiden, men for meg høres det veldig unødvendig ut. Vi vet at det har skjedd og blir jo påprakket bildene både på nyhetene og nettavisene. Da kan de spare oss for å smelle det opp på avisforsidene også.

Jeg har skrevet "klagemail" til aftenposten om dette.

utrolig irriterende syns jeg, pressen tillater seg liksom mer og mer opp i fleisen på folk.

Det samme syns jeg på tv. Tenker da særlig på nyhetene på tv2 hver morgen. Noen ganger har di så utrolige nyheter, at jeg lurer på om di har glemt og se på klokka.

Oppfordrer alle som syns det er på kanten og sende mail til:

[email protected]

Han er sjefsredaktør.

Og gjerne også til:

[email protected]

Han er adm.dir.

Vennlig hilsen

Gjest Underskrift
Skrevet

Alle nettavisene er like ille, dessverre.

Har observert det, men det er litt mer akseptert syns jeg.

Førstesiden på en avis derimot, er for allemanns skue, barn f.eks. kan flott se disse bildene fordi di er trykket på forsiden av avisen, og står utsilt i alle kiosker, bensinstasjoner etc.

Så at min avis er kastet, gjør ikke at jeg helt og holdent har mulighet til at sønnen min får se disse bildene. Det kan jeg styre på nettet. (Men nå er han bare tre år da).

Men for guds skyld, jeg syns ikke det er greit på nett heller.....

Vennlig hilsen

Gjest Underskrift
Skrevet

Sønnen min på 5 år satt å kikket på disney channel i går formiddag og imens jeg var på kjøkkenet hadde han skiftet over til nrk der det var ekstra nyheter angående Sadam.Så kom han å spurte meg hva det betyr og bli hengt og hvorfor han mannen fikk et tau rundt halsen.Jeg måtte bare forklare så godt jeg kunne men ville helst ha ungått at han fikk se det

Send mail til nrk, og klag!!

Jeg har sendt til aftenposten.

Di trenger tilbakemeldinger, hvordan kommer mediaet tilslutt og bli, om di tror at alt er akseptabelt.

Vennlig hilsen

Gjest Underskrift
Skrevet

Vet du , det er jeg helt enig i !!

De kunne valgt et annet bilde, alle skjønner, og vet jo at han har tatt repern :)

Uklokt valg !!

Jepp, absolutt uklokt valg.

Har sent mail og klaget på forsiden dems.

Oppfordrer alle som ikke aksepterer slike ufrivillige bilder og gjøre det samme.

Vennlig hilsen

Gjest Underskrift
Skrevet

Har observert det, men det er litt mer akseptert syns jeg.

Førstesiden på en avis derimot, er for allemanns skue, barn f.eks. kan flott se disse bildene fordi di er trykket på forsiden av avisen, og står utsilt i alle kiosker, bensinstasjoner etc.

Så at min avis er kastet, gjør ikke at jeg helt og holdent har mulighet til at sønnen min får se disse bildene. Det kan jeg styre på nettet. (Men nå er han bare tre år da).

Men for guds skyld, jeg syns ikke det er greit på nett heller.....

Vennlig hilsen

at sønnen min IKKE får se, mente jeg selvsagt.

Skrevet

Huff, det har slått meg at faren for hengedilla er fremtiden..... Stygt sagt, men media legger ut ting de aldri skulle gjort. Se bare hvor mye vold det har blitt, men "det er jo dagligdags" i avisene...Så barn og unge tenker kanskje ikke at dette er alvorlig lengre.. Jaja, bare tanker fra meg...

Gjest Underskrift
Skrevet

Huff, det har slått meg at faren for hengedilla er fremtiden..... Stygt sagt, men media legger ut ting de aldri skulle gjort. Se bare hvor mye vold det har blitt, men "det er jo dagligdags" i avisene...Så barn og unge tenker kanskje ikke at dette er alvorlig lengre.. Jaja, bare tanker fra meg...

Netopp derfor burde media få vite hva vi syns om slikt.

Jeg har sendt mail til Aftenposten, se adre. under samme tråd litt lenger ned.

Dette gjelder selvsagt alt man ikke liker. Om ingen sier i fra, skjønner jeg ikke hvordan dette kommer til og enda.

Og hvor mer brutal fremleggelse av fakta, jo mer brutale hendelser får vi.

tror jeg da....

Skrevet

Send mail til nrk, og klag!!

Jeg har sendt til aftenposten.

Di trenger tilbakemeldinger, hvordan kommer mediaet tilslutt og bli, om di tror at alt er akseptabelt.

Vennlig hilsen

Skal man klage til NRK for at de referer nyheter man ikke ønsker barn skal se?

Synes det er å strekke NRK's ansvar vel langt.

Skrevet

Ja, jeg var raske til å konfiskere den avisen der. Hele første del ble lagt i papirsøpla for å hindre at femåringen skulle se bildet. Syns ikke det har noe på første side å gjøre jeg da.

Skrevet

Enig.

Gjest Underskrift
Skrevet

Det spørs akuratt hva kl. er det da.

Jeg syns det er noen ting som ikke passer inn på nyheter før sent på kvelden.

Det er nå min mening i alle fall

Gjest Underskrift
Skrevet

Enig.

Ok, men jeg er av en annen oppfatning.

Jeg syns det er forskjell på hvor mye kl. er, på hva jeg syns er akseptabelt og sende på nyhetene.

Før, kom det i tillegg alltid en melding først, "vi gjør oppmerksom på at innslaget kan innholde sterke sener".

Men tydlig syns noen at det er helt greit at tv sender saddam hussein med løkke om halsen i beste barnetvtid. Men jeg er ikke en av di, og jeg har rett til og fortelle media at jeg ikke liker dems utvikling.

Vennlig hilsen

Skrevet

Netopp derfor burde media få vite hva vi syns om slikt.

Jeg har sendt mail til Aftenposten, se adre. under samme tråd litt lenger ned.

Dette gjelder selvsagt alt man ikke liker. Om ingen sier i fra, skjønner jeg ikke hvordan dette kommer til og enda.

Og hvor mer brutal fremleggelse av fakta, jo mer brutale hendelser får vi.

tror jeg da....

Herregud! Hva var det jeg sa....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146942

Dette er helt grusomt!

Mrs. Wallace
Skrevet

Ok, men jeg er av en annen oppfatning.

Jeg syns det er forskjell på hvor mye kl. er, på hva jeg syns er akseptabelt og sende på nyhetene.

Før, kom det i tillegg alltid en melding først, "vi gjør oppmerksom på at innslaget kan innholde sterke sener".

Men tydlig syns noen at det er helt greit at tv sender saddam hussein med løkke om halsen i beste barnetvtid. Men jeg er ikke en av di, og jeg har rett til og fortelle media at jeg ikke liker dems utvikling.

Vennlig hilsen

Ingen har påstått at du ikke har rett til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...