Gjest Pontiac Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Nå ligger mobil amatørvideo ute av Saddams henrettelse. Det er ikke den ting som kommer utenom internett disse dager. Litt skremmende i grunn. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Skremmend evideo. Ikke fordi man ser så mye, men fordi man nok engang får demonstrert muslimers generelt usiviliserte atferd. Ikke engang en avliving av et forsvarsløst menneske greier de å gjennomføre med et minimum av verdighet, uten en masse skrik, skrål, og fanatiske slagord. 0 Siter
Moraki Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Skremmend evideo. Ikke fordi man ser så mye, men fordi man nok engang får demonstrert muslimers generelt usiviliserte atferd. Ikke engang en avliving av et forsvarsløst menneske greier de å gjennomføre med et minimum av verdighet, uten en masse skrik, skrål, og fanatiske slagord. Hver gang jeg ser nicket ditt, tror jeg først at det er jeg som har skrevet. Blingser litt med øynene her ;p 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hver gang jeg ser nicket ditt, tror jeg først at det er jeg som har skrevet. Blingser litt med øynene her ;p He he..samme her:) 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Skremmend evideo. Ikke fordi man ser så mye, men fordi man nok engang får demonstrert muslimers generelt usiviliserte atferd. Ikke engang en avliving av et forsvarsløst menneske greier de å gjennomføre med et minimum av verdighet, uten en masse skrik, skrål, og fanatiske slagord. Det hørtes jo helt vanvittig ut den kommentaren din! "ikke engang en vanlig, hyggelig avliving..." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det hørtes jo helt vanvittig ut den kommentaren din! "ikke engang en vanlig, hyggelig avliving..." He he..Jo, det kan nesten se slik ut. I Irak må man vel kunne si at avliving av andre er relativt dagligdags. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Skremmend evideo. Ikke fordi man ser så mye, men fordi man nok engang får demonstrert muslimers generelt usiviliserte atferd. Ikke engang en avliving av et forsvarsløst menneske greier de å gjennomføre med et minimum av verdighet, uten en masse skrik, skrål, og fanatiske slagord. Du beskriver akkurat de tankene jeg hadde da jeg så klippet. Samme hvem der er snakk om som skal henrettes så synes jeg vel egentlig døden i seg selv fortjener "respekt" i form av iallefall noen sekunders stillhet. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du beskriver akkurat de tankene jeg hadde da jeg så klippet. Samme hvem der er snakk om som skal henrettes så synes jeg vel egentlig døden i seg selv fortjener "respekt" i form av iallefall noen sekunders stillhet. Ja, det mener jeg også at må kunne gå an. I følge enkelte av oversettelsene fra hva som blir sagt på videoen er det vissnok denne "kjekke" karen som blir hyllet av bødlene. http://tinyurl.com/y22mer http://tinyurl.com/y69947 Frem og tilbake og like langt ser ut til å være status for Iraks utvikling.. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ja, det var vel bare et tidsspørsmål før den første ble lagt ut på nett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.