Gå til innhold

Ikke den ting som kommer utenom internett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger mobil amatørvideo ute av Saddams henrettelse.

Det er ikke den ting som kommer utenom internett disse dager.

Litt skremmende i grunn.

Skrevet

Skremmend evideo. Ikke fordi man ser så mye, men fordi man nok engang får demonstrert muslimers generelt usiviliserte atferd. Ikke engang en avliving av et forsvarsløst menneske greier de å gjennomføre med et minimum av verdighet, uten en masse skrik, skrål, og fanatiske slagord.

Skrevet

Skremmend evideo. Ikke fordi man ser så mye, men fordi man nok engang får demonstrert muslimers generelt usiviliserte atferd. Ikke engang en avliving av et forsvarsløst menneske greier de å gjennomføre med et minimum av verdighet, uten en masse skrik, skrål, og fanatiske slagord.

Hver gang jeg ser nicket ditt, tror jeg først at det er jeg som har skrevet. Blingser litt med øynene her ;p

Skrevet

Hver gang jeg ser nicket ditt, tror jeg først at det er jeg som har skrevet. Blingser litt med øynene her ;p

He he..samme her:)

Skrevet

Det hørtes jo helt vanvittig ut den kommentaren din! :)

"ikke engang en vanlig, hyggelig avliving..."

Skrevet

Det hørtes jo helt vanvittig ut den kommentaren din! :)

"ikke engang en vanlig, hyggelig avliving..."

He he..Jo, det kan nesten se slik ut.

I Irak må man vel kunne si at avliving av andre er relativt dagligdags.

Skrevet

Du beskriver akkurat de tankene jeg hadde da jeg så klippet.

Samme hvem der er snakk om som skal henrettes så synes jeg vel egentlig døden i seg selv fortjener "respekt" i form av iallefall noen sekunders stillhet.

Skrevet

Du beskriver akkurat de tankene jeg hadde da jeg så klippet.

Samme hvem der er snakk om som skal henrettes så synes jeg vel egentlig døden i seg selv fortjener "respekt" i form av iallefall noen sekunders stillhet.

Ja, det mener jeg også at må kunne gå an.

I følge enkelte av oversettelsene fra hva som blir sagt på videoen er det vissnok denne "kjekke" karen som blir hyllet av bødlene.

http://tinyurl.com/y22mer

http://tinyurl.com/y69947

Frem og tilbake og like langt ser ut til å være status for Iraks utvikling..

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, det var vel bare et tidsspørsmål før den første ble lagt ut på nett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...