Gå til innhold

tyver i båtene

Anbefalte innlegg

Gjest ingen ting å le av
Skrevet

Spørs jo litt hvordan man bor. Tidligere hadde vi fin båt og liten leilighet, vi hadde ikke oppbevaringsmulighet hjemme til alt av verdi som var i båten. Båten vår var også bedre sikret enn leiligheten mht lås og vakthold, så i prinsippet stod jo ting tryggere der enn hjemme.

Mine foreldre hadde innbrudd i sin leilighet i fjor vinter, mens de var på juleferie. Skulle de ha plassert sine verdisaker i båten, de da?

nei, jeg forstår ikke hva du smiler av.

Gjest menmenda
Skrevet

Jeg klarer uansett ikke å smile av sånt. Avskyr kriminelle mennesker - ødelegger for andre på den måten.

Foreldrene mine har blitt frastjålet båten TO ganger - begge ganger var den ordentlig sikret. Tyvene ramponerte båten og etterlot møkk og dritt i den.

Jeg blir provosert av slike drittsekker og ser ikke noe humoristisk i det.

Skrevet

Spørs jo litt hvordan man bor. Tidligere hadde vi fin båt og liten leilighet, vi hadde ikke oppbevaringsmulighet hjemme til alt av verdi som var i båten. Båten vår var også bedre sikret enn leiligheten mht lås og vakthold, så i prinsippet stod jo ting tryggere der enn hjemme.

Mine foreldre hadde innbrudd i sin leilighet i fjor vinter, mens de var på juleferie. Skulle de ha plassert sine verdisaker i båten, de da?

nei, jeg forstår ikke hva du smiler av.

Har aldri hørt at folk har vært så frekke at de driter båter fulle, heldigvis. Hva kan gjerningsmannen tenkt tro? Nei, jeg ler ikke.

Vi har også hatt tyveri, de tok likesågodt hele båten rett før ferien. Grusomt unødvendig synes jeg. Men de skyr ingenting de forbaskade tyvene.

Når båten ligger ved brygga så er jeg like spent hver gang jeg skal oppi den. Har panikk for at det skal ligge fremmede der når jeg kommer. huff.

Var ikke mningen å støte noen med innlegget. Ble ganske paff av den lesinga.

Skrevet

Er du sikker på at det er _løsøre_, da? Vi har riktignok ikke stereoanlegg i båten, bare en utgammel radio, men den er slik som en bilradio: Fastskrudd.

Forøvrig enig med andre svarere at dette ikke er noe å le av - verken tyveri eller hærverk.

Skrevet

Er du sikker på at det er _løsøre_, da? Vi har riktignok ikke stereoanlegg i båten, bare en utgammel radio, men den er slik som en bilradio: Fastskrudd.

Forøvrig enig med andre svarere at dette ikke er noe å le av - verken tyveri eller hærverk.

Forferdelig synd for båreierene. Nei jeg har aldri sagt jeg har ledd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...