pekkaline Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article327979.ece Er ikke det litt merkelig at sånt som tv og stereo mm blir værende i båten da? Vi tar med alt løsøre hjem for hver båt tur. Og disse båtene stod for overvintring hm... Men den dritten fortjente de vel ikke? Må smile jeg (stygg?) 0 Siter
Gjest ingen ting å le av Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Spørs jo litt hvordan man bor. Tidligere hadde vi fin båt og liten leilighet, vi hadde ikke oppbevaringsmulighet hjemme til alt av verdi som var i båten. Båten vår var også bedre sikret enn leiligheten mht lås og vakthold, så i prinsippet stod jo ting tryggere der enn hjemme. Mine foreldre hadde innbrudd i sin leilighet i fjor vinter, mens de var på juleferie. Skulle de ha plassert sine verdisaker i båten, de da? nei, jeg forstår ikke hva du smiler av. 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Uansett burde gjerningsmennene avlives! 0 Siter
Gjest menmenda Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg klarer uansett ikke å smile av sånt. Avskyr kriminelle mennesker - ødelegger for andre på den måten. Foreldrene mine har blitt frastjålet båten TO ganger - begge ganger var den ordentlig sikret. Tyvene ramponerte båten og etterlot møkk og dritt i den. Jeg blir provosert av slike drittsekker og ser ikke noe humoristisk i det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Spørs jo litt hvordan man bor. Tidligere hadde vi fin båt og liten leilighet, vi hadde ikke oppbevaringsmulighet hjemme til alt av verdi som var i båten. Båten vår var også bedre sikret enn leiligheten mht lås og vakthold, så i prinsippet stod jo ting tryggere der enn hjemme. Mine foreldre hadde innbrudd i sin leilighet i fjor vinter, mens de var på juleferie. Skulle de ha plassert sine verdisaker i båten, de da? nei, jeg forstår ikke hva du smiler av. Har aldri hørt at folk har vært så frekke at de driter båter fulle, heldigvis. Hva kan gjerningsmannen tenkt tro? Nei, jeg ler ikke. Vi har også hatt tyveri, de tok likesågodt hele båten rett før ferien. Grusomt unødvendig synes jeg. Men de skyr ingenting de forbaskade tyvene. Når båten ligger ved brygga så er jeg like spent hver gang jeg skal oppi den. Har panikk for at det skal ligge fremmede der når jeg kommer. huff. Var ikke mningen å støte noen med innlegget. Ble ganske paff av den lesinga. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Er du sikker på at det er _løsøre_, da? Vi har riktignok ikke stereoanlegg i båten, bare en utgammel radio, men den er slik som en bilradio: Fastskrudd. Forøvrig enig med andre svarere at dette ikke er noe å le av - verken tyveri eller hærverk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Er du sikker på at det er _løsøre_, da? Vi har riktignok ikke stereoanlegg i båten, bare en utgammel radio, men den er slik som en bilradio: Fastskrudd. Forøvrig enig med andre svarere at dette ikke er noe å le av - verken tyveri eller hærverk. Forferdelig synd for båreierene. Nei jeg har aldri sagt jeg har ledd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.