Gå til innhold

Kan ikke svigermoren min for en gang skyld

Gjest ikke nå, mannen min kjenner nicket mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

lage mat hun ikke trenger hjelp til når hun skal ha gjester.....

Er det mulig, nå kom netopp mannen min på at han måtte hjem til moren sin for og hjelpe henne og skjære opp hummer.

Vi skal jo bort selv, men ha barna på middag her før selskapet. (En middag her, så skal alle reise og spise middag (vi voksene spise selvsagt, barna være med) ett annet sted).

Så nå blir det bare meg og poden.

*irritert*

Om man har gjester så er det greit at man hjelper til og sette opp bord, komme med glass etc. Men selve nyttårsaften, behøver man vel strengt tatt ikke plage andre. Alle er jo opptatt denne dagen.

*roer meg ned igjen*

;o(

MVH

Skrevet

Dersom mannen din kjenner nicket ditt, kjenner han sikkert igjen han som måtte skjære opp hummer også. ;)

Skrevet

Dersom mannen din kjenner nicket ditt, kjenner han sikkert igjen han som måtte skjære opp hummer også. ;)

men det er jammen ikke sikkert at han leser det, vet du, men om han så en aktiv tråd jeg er i, blir han nok innimellom litt nysgjerrig.

Og jeg kan egentlig ikke bry meg mindre, han vet allerede hva jeg syns om dette.

Skrevet

men det er jammen ikke sikkert at han leser det, vet du, men om han så en aktiv tråd jeg er i, blir han nok innimellom litt nysgjerrig.

Og jeg kan egentlig ikke bry meg mindre, han vet allerede hva jeg syns om dette.

Da er det jo greit, da.

Jeg synes forøvrig det er noe gæærnt med mannen din som ikke kan si nei til mora si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...